۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۲۴۸۳۳
دکتر حميدرضا عزيزي:

فاجعه منا کاملا عمدي بود مگر اينکه خلاف آن ثابت شود/ از دولت موضع‌گيري خشن‌تر و قاطعانه‌تري انتظار مي‌رفت

نماينده مردم فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس اسلامي نگاه وزارت خارجه و دولت را با توجه به اينکه در نيويورک بودند نگاهي حقوقي و ديپلماتيک خواند و تاکيد کرد: البته از وزير امور خارجه و دولت يازدهم انتظار مي‌رفت قبل از موضع‌گيري مقام معظم رهبري کمي قوي‌تر و خشن‌تر با موضوع به اين مهمي برخورد مي‌کردند.
فاجعه منا کاملا عمدي بود مگر اينکه خلاف آن ثابت شود/ از دولت موضع‌گيري خشن‌تر و قاطعانه‌تري انتظار مي‌رفت
به گزارش جهانبین نیوز دکتر حميدرضا عزيزي در گفت‌وگو با خبرنگار اساتيد برتر ضمن محکوم کردن دولت عربستان در فاجعه منا گفت: ما بنا را بر عمدي بودن اين فاجعه توسط آل‌سعود و دست داشتن اسرائيل، گذاشته‌ايم مگر اينکه در تحقيقات خلاف آن اثبات شود.

وي موضع‌گيري مقام معظم رهبري را بسيار شجاعانه و قاطعانه دانست و افزود: به لطف خدا در کشور ما سايه ولايت‌فقيه حاکم مي‌باشد و موضع مقام معظم رهبري و بعد آن موضع‌گيري سپاه پاسداران بسيار قوي بود و موضع‌گيري مجلس هم همان سخنان مقام معظم رهبري مي‌باشد.

نماينده مردم فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس اسلامي نگاه وزارت خارجه و دولت را با توجه به اينکه در نيويورک بودند نگاهي حقوقي و ديپلماتيک خواند و تاکيد کرد: البته از وزيرامور خارجه و دولت يازدهم انتظار مي‌رفت قبل از موضع گيري مقام معظم رهبري کمي قوي‌تر و خشن‌تر با موضوع به اين مهمي برخورد مي‌کردند.

وي فاجعه منا و کشته شدن حجاج را با توجه به اينکه بيشترين کشته‌ها از کشورهاي ايران و نيجريه بود عمدي و سازمان يافته دانست و خاطرنشان کرد: اينکه کشور نيجريه ۶ ميليون شيعه دارد و همچنين کشور ايران هم اکثريت آن شيعه مي‌باشد دليل خوبي براي اثبات عمدي بودن اين جنايت به حساب مي‌رود که قطعا مجلس هم در برخورد با اين اقدام ظالمانه سکوت نخواهد کرد و با قاطعيت برخود مي‌کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۳۸

29 Dec 2019