۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۷۹۸۳
امام جمعه بروجن:

"تلگرام"بدون نظارت سودمند نيست/اغتشاشات اخير از فضاي مجازي نشات مي گرفت

امام جمعه بروجن با بيان اين که دولت و تمام مسئولين بايد به خواسته ها و مطالبات به حق مردم رسيدگي کنند، گفت: باز بودن فضاي تلگرام بدون هيچ نظارتي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سودمند نيست.
"تلگرام"بدون نظارت سودمند نيست/اغتشاشات اخير از فضاي مجازي نشات مي گرفت
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام عليرضا هراتي مطلق در گفت‌وگو با کلار، ضمن بيان اينکه ۶۰ تا ۷۰ درصد اغتشاشات اخير در کشور از فضاي مجازي و مخصوصا شبکه اجتماعي تلگرام نشات مي گرفت، گفت: مردم مطالبات به حقي داشتند اما عده اي فرصت طلب با سوء استفاده خواسته هاي مردم را منحرف کردند.

امام جمعه بروجن ضمن بيان اين که بعيد به نظر مي رسد مديران شبکه اجتماعي تلگرام به تعهداتي در اين فضا پايبند باشند، افزود: اگر شبکه اجتماعي تلگرام بدون هيچ نظارتي بخواهد فعاليت کند همان سوء استفاده ها و اغتشاشات متصور است.

"تلگرام" بدون نظارت سودمند نيست

حجت الاسلام هراتي مطلق بر طراحي شبکه هاي اجتماعي ايراني با قابليت ها و تبادل اطلاعات جهاني تاکيد کرد و گفت: باز بودن فضاي تلگرام بدون هيچ نظارتي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سودمند نيست.

وي با بيان اين که مسئولين بايد بر فضاي مجازي نظارت دقيق داشته باشند، گفت: در بحث فضاي مجازي برخي نکات را مسئولين و برخي مسائل را مردم بايد در نظر داشته باشند.

هراتي مطلق با اشاره به پيشرفت هاي جمهوري اسلامي ايران طي ۴۰ سال در عرصه هاي نظامي و علمي، گفت: مي طلبد نخگبان ما با حمايت دولت به اينترنت ملي دست يابند.

تاکيد بر استفاده صحيح از فضاي مجازي

وي با بيان اين که بسياري از کشورها اينترنت ملي را در دستور کار خود دارند، افزود: کشوري مانند افغانستان بر روي فضاي مجازي نظارت کامل و دقيقي را دارد اما متاسفانه کشور ايران کمترين نظارت را در فضاي مجازي دارد.

حجت الاسلام هراتي مطلق با اشاره به اين که کسي موافق بستن فضاي مجازي نيست، گفت: مردم بايد استفاده مثبت از فضاي مجازي داشته باشند.

وي به فعاليت شبکه هاي معاند نيز اشاره کرد و گفت: افراد متخصص و مبتکر بايستي با ورود به فضاي مجازي فرصت هر گونه سوء استفاده را از رسانه هاي ضد انقلاب بگيرند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۴:۰۷

29 Dec 2019