۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۳۰۷۷۳
رئیس بسیج هنرمندان کشور:

مراقب باشیم دلبستگیهای دنیا ما را از عزت به مذلت نکشاند

رئیس بسیج هنرمندان کشور گفت: آزمون برای ما و در این برهه سخت‌تر است و باید مراقب باشیم چرب و شیرین دنیا ما را از عزت به مذلت نکشاند.
مراقب باشیم دلبستگیهای دنیا ما را از عزت به مذلت نکشاند
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامرضا منتظری رئیس بسیج هنرمندان کشور در در همایش بسیج پیشکسوتان، آزادگان، جهادگران، رزمندگان، بازنشستگان نیروهای مسلح و سپاه اظهار کرد: کسی که باید ما را درک کند رهبر ماست چون او خود یک جانباز است و همه ما در این حال و هوا تنفس کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در کوله پشتی تجربه شما مرواریدهایی است که هر یک می‌تواند نجات‌بخش باشد ادامه داد: همه شما غواصانی هستید که در اقیانوس ژرف دریای مقدس ورود پیدا کرده و عظمت دفاع مقدس را آنگونه که باید به تصویر کشیدید.

منتظری خاطرنشان کرد: یکی از پیامدهای ارزشمند دفاع مقدس عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است و مولفه‌های عظمت بستری مناسب برای نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده.

رئیس بسیج هنرمندان کشور با تاکید بر اینکه هرکس از عظمت یک برداشت دارد خاطرنشان کرد: خداوند عزت را نصیب بنده حقیقی خود می‌کند، ما عزت و سربلندی و کرامت را در مکتب عرصه شهید و شهادت، امام حسن (ع) آموخته‌ایم.

وی یادآور شد: کسانی که مانده‌اند مخلصانه دفاع می‌کنند و کسانی که رفتند شجاعانه و عزتمند راه شهادت را پیش گرفتند و امام خمینی برای نخستین بار مدال عزت را بر گردن کسی آویخت که با بصیرت گام برداشته برای اعتلای سرزمینش تلاش کند.

منتظری افزود: متاسفانه در این مسیر کسانی هم بودند که به دلیل بی‌بصیرتی از گردونه باز ماندن و از عظمت خارج شده در چاه ذلت افتادند.

رئیس بسیج هنرمندان کشور با بیان اینکه باید قدر خودمان را بدانیم و در این عرصه مسئولیت ما سنگین است تاکید کرد: آزمون برای ما و در این برهه سخت‌تر است و باید مراقب باشیم چرب و شیرین دنیا ما را از عزت به مذلت نکشاند.

وی در انتها گفت: گاهی دلبستگی‌ها به پست و ظواهر دنیوی انسان را پست می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۷:۱۷

14 Feb 2020