۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۲۳۷۵۳

تأييد محتواي برنامه هاي فرهنگي، تأثيرگذاري آنها را بيشتر مي کند

مسئول معاونت تأييد محتواي سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام در کارگاه آموزشي تاييد محتوا در سپاه ناحيه فارسان ، رسالت اين معاونت را افزايش تأ‌ثيرگذاري برنامه هاي فرهنگي در سپاه وبسيج عنوان کرد.
تأييد محتواي برنامه هاي فرهنگي، تأثيرگذاري آنها را بيشتر مي کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در اين کارگاه آموزشي که با حضور سرهنگ پاسدار منوچهر خليليان، مسئول تاييد محتواي نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام و عليرضا شريفي، کارشناس اين معاونت، برگزار شد، اصول و ضوابط نظارت تخصصي بر برنامه هاي فرهنگي بسيج در سال 94 تبيين شد.

سرهنگ پاسدار منوچهر خليليان، هدف از برگزاري اين کارگاه را آشنايي متصديان امور فرهنگي در بسيج با مأموريتهاي دفتر تأييد محتوا دانست .

وي گفت: وقتي دشمن در بعد نظامي ناکام ماند از طريق تهاجم فرهنگي بر روي اعتقادات و عقايد مردم ما جنگ را آغاز کرد و مراحل پيشرفتي را نيز سير کرد.

مسئول معاونت تأييد محتواي سپاه استان، با اشاره به مراحل مختلف تهاجم فرهنگي، شبيخون فرهنگي و نهايتا جنگ نرم ، خواستار دقت در اجراي برنامه هاي فرهنگي با خطاي کم و تأثيرگذاري بيشتر شد.

وي، اصل ماموريت تأييد محتوا را پيشگيري از ورود ويروس وميکروب به برنامه هاي بسيج دانست و افزود: هدف دفتر تأييد محتوا، نظارت بر اجراي برنامه ها و توليد محصولات فرهنگي جهت بالا بردن کيفيت برنامه هاي سپاه و بسيج مي باشد و ضمن کاهش لغزش و خطاهاي احتمالي، تأثيرگذاري آنها را بيشتر مي کند.

گفتني است: اين کارگاه يک روزه در حسينيه فاطمه الزهراسلام الله عليها ناحيه مقاومت شهرستان فارسان برگزار شد.


انتهای پیام1020ج /590پ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۲:۵۸

25 Jan 2020