۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۳۴۲۸۳

ضرورت توجه مسئولين اداره راه به تونل الغدير لردگان + تصاویر

تونل الغدير واقع در مسير پرترافيک جاده مواصلاتي لردگان به خوزستان در 45کيلومتري مرکز شهرستان لردگان است و روزانه حدود 20هزار وسيله نقليه سبک و سنگين در آن تردد مي کنند.
ضرورت توجه مسئولين اداره راه به تونل الغدير لردگان + تصاویر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان؛ اگر يک حادثه اي در داخل تونل خاموش اتفاق بيافتند واقعاً جبران ناپذير خواهد بود چرا که راننده اي که با سرعت وارد تونل خاموش مي شود از داخل تونل خبري ندارد.

تونل‌الغدير در محور مواصلاتي ايذه- لردگان- بروجن فاقد دستگاه تهويه هوا و از سويي ديگر نبود روشنايي‌ مناسب، ضريب خطرآفريني را دوچندان کرده است.
با توجه به موقعيت گردشگري در استان چهار محال و بختياري خصوصاً در شهرستان لردگان و تردد بيش از 20 هزار خودرو در اين محور لازم است مسئولين اداره راه و ديگر مسئولين عالي رتبه در استان و در کشور چاره اي به حال اين تونل و محور مواصلاتي که فاقد علائم هوشداردهنده است باشند .
 

آزاد راه اهواز- ايذه - لردگان يکي از ضرورت ها براي کاهش تلفات جاده اي است
استان چهار محال و بختياري به دليل قرار گرفتن در، شاهراه اصلي مواصلاتي کشور و در رديف استان هاي مهم کشور در بخش جاده اي است. به همين دليل توجه به آباداني و توسعه راه ها از مسائل حياتي در حوزه عمراني استان به شمار مي رود. و به خاطر موقعيتي که در کشور دارد شمال، جنوب، شرق و غرب کشور را متصل کرده است.

در اين ميان اما اين استان وضعيت راه هاي مناسبي را ندارد و وضعيت راه هاي استان بسيار نابسامان و نا مناسب است.

موقعيت مهم مواصلاتي استان چهار محال و بختياري  سبب شده است تا حجم بالايي از خودروهاي عمومي و باري ترددکنند در صورتيکه از لحاظ زير ساختي جاده هاي استان براي اين همه تردد نامناسب است و هرساله شاهد سوانح جاده اي فراوان منجر به فوت در اين مسيرها هستيم.

بهسازي برخي از مسيرهاي استان به خاطر حادثه خيز بودن به جاده هاي مرگ در استان نام گرفته اند.

رييس مرکز فوريت هاي پزشکي استان نيز در خصوص محور شهركرد- بروجن- لردگان مي گويد: اين محور پرحادثه خيز ترين جاده در استان چهارمحال و بختياري است و سالانه بيشترين آمار کشته و مجروح شدن بر اثر تصادفات در اين محور اعلام مي شود.

مسافرين و رانندگان در اين خصوص در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان، با گله مندي از مسئولين گفتند: با توجه به حضور مسافرين زياد به شهرستان لردگان و استان چهار محال و بختياري در فصل هاي بهار وتابستان از مسئولين خواستند تا با روشنايي تونل الغدير و نصب اعلام هشدار دهنده در ورودي اين تونل اقدامات لازم انجام گيرد تا از حوادث احتمالي جلوگيري گردد.
 



 
انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۴:۲۱

30 Dec 2019