۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۲۷۲۶۳
باحضور دکتر شجاعي معاون محترم قوه قضائيه و رئيس سازمان پزشکي قانوني کشور

ساختمان جديد اداره کل پزشکي قانوني استان افتتاح شد

همزمان با ايام‌الله دهه مبارک فجر ساختمان جديد اداره کل پزشکي قانوني استان افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
ساختمان جديد اداره کل پزشکي قانوني استان افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر در آئين افتتاح اين ساختمان که استاندار، اعضاء محترم شوراي قضايي و جمعي ديگر از مسئولان استاني حضور داشتند.

دکتر منصور فيروز بخت مديرکل پزشکي قانوني استان اظهار داشت: ساخت اين پروژه با اعتباري بالغ‌بر ۹۰ ميليارد ريال در زميني به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع و در سه طبقه از سال ۱۳۹۱ آغاز و در مهرماه سال جاري به پايان رسيد.

وي يکي از موارد مهم در ساخت اين پروژه را راه‌اندازي آزمايشگاه و مجهز شدن آن به وسايل مدرن و جديد پزشکي عنوان و گفت: در جهت تجهيز آزمايشگاه پزشکي قانوني استان دستگاهي براي سنجش سموم و دستگاهي نيز جهت راديولوژي پرتابل در بخش تشريح با اعتبار ۶ ميليارد ريال خريداري شده است.

فيروزبخت بخش‌هاي ديگر اين ساختمان را شامل بخش معاينات، بخش اداري و سالن تشريح بيان و در پايان از زحمات و همکاري تمامي مسئولان استاني و کشوري در به ثمر رسيدن اين پروژه قدرداني کرد.

در اين مراسم دکتر شجاعي رئيس سازمان پزشکي قانوني کشور نيز طي سخناني کمبود پزشک متخصص را مهمترين مشکل پزشکي قانوني ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ۳۵۰ مرکز پزشکي قانوني در کشور فعال است و اميد مي‌رود با جذب نيروي مورد نياز مراکز پزشکي قانوني بيشتري در کشور فعال شود.

وي همچنين خاطرنشان کرد: از لحاظ تجهيزات پزشکي و آزمايشگاهي هيچ‌گونه کمبودي در مراکز پزشکي قانوني وجود ندارد و همه آزمايشگاه‌ها به تجهيزات جديد پزشکي مجهز شده‌اند.

انتهاي پيام1026ج /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۴:۰۶

28 Dec 2019