۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۲۹۰۱۸
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شهرکرد:

شب شعر و خاطره در جشن رمضان در شهرکرد برگزارشد

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شهرکرد برنامه شب شعر و خاطره ماه رمضان از برنامه‌هاي جنبي نمايشگاه قرآن و عترت چهارمحال و بختياري در فرهنگسراي ارشاد شهرکرد برگزار شد.
شب شعر و خاطره در جشن رمضان در شهرکرد برگزارشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر، فرانک کبيري رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شهرکرد از برگزاري شب شعر و خاطره در فرهنگسراي ارشاد شهرکرد خبر داد و افزود: برنامه‌هاي جشن رمضان شب‌هاي شعر و خاطره و داستان سرايي قصص قرآني، نشست‌هاي علمي فرهنگي با موضوع قرآن و عترت، اکران فيلم کوتاه قرآني، جلسات تدبر در قرآن کريم، مسابقات قرآني و محافل قرآني را شامل مي‌شود.

کبيري افزود: در برنامه شب شعر (شعرو خاطره ماه رمضان) ٣٥ شاعر و داستان سراي استاني و شهرستاني از ساعت ١٧ روز چهارشنبه به اجراي برنامه مي‌پردازند.

وي در اين برنامه ضمن خيرمقدم به حاضرين در اين نشست ادبي گفت: باتوجه به اينکه مردم براي ساعاتي قبل از افطار برنامه‌ريزي مي‌کنند، تصميم گرفتيم، شرايطي را فراهم کنيم تا عده‌اي که علاقه‌مند به شعر و داستان هستند نيز بتوانند ساعاتي از وقت خود را با نويسنده‌ها، شاعران و مترجمان مورد علاقه خود سپري کنند و به داستان‌خواني و شعر بپردازند.

کبيري ادامه داد: در اين نشست‌ سعي کرديم از چهره‌هاي جوان و با استعداد دعوت کنيم تا علاوه‌بر شعرخواني و داستان‌خواني بتوانند آثارشان را به مخاطبان نيز معرفي کنند.

انتهای پیام1026ج /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۲:۱۶

29 Jan 2020