۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۱۷۴۰۸

يادواره شهدای روستاي شش بهره لردگان برگزار شد + تصاویر

يادواره شش شهيد روستاي شش بهره به همت حوزه مقاومت بسيج خواهران لردگان و با حضور مسئولين و خانواده معظم شهدا و مردم این روستا برگزار شد.
يادواره شهدای روستاي شش بهره لردگان برگزار شد + تصاویر
 
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت‌الاسلام اکبر خرم، مسئول شجره طيبه صالحين سپاه ناحيه لردگان در این مراسم اظهار کرد: دشمنان ما وقتي منافع خود را در خطر ديدند يک جنگ تمام عيار را عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تدارک ديدند که جوانان غيرتمند ايران اسلامي غيرتمندانه با حضور در جبهه هاي نبرد از تماميت عرضي ميهن اسلامي دفاع کردند.

وي افزود: امروز وقتي دشمن نتوانست به اهداف ننگين خود برسد از روش ديگري وارد شده و آن هم جنگ نرم است که در غالب ورود ماهواره به خانه ها در حال فعاليت و تخريب است که بايد بسيار هوشيار باشيم.

خانم شاهمرادي، فرمانده حوزه خواهران حضرت زينب(س) نيز گفت: مهمترين وصيت شهدا ولايت مداري است، همانگونه که رهبر کبير انقلاب(ره) فرمودند: پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت شما آسيبي نرسد پس امروز بايد با هوشياري و حفظ حجاب خون شهداي عزيزمان را پاس بداريم.

گفتني است، مداحي، پذيرايي، تجليل از خانواده محترم شهدا و برپايي نمايشگاه عکس و پوستر شهدا از ديگر برنامه هاي اين يادواره بود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۵:۰۰

27 Dec 2019