۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۳۶۴۹۸
معاونت پژوهشي دانشگاه شهرکرد:

مهندسي مواد و متالورژي گره‌گشاي صنايع در کشور است

معاونت پژوهشي دانشگاه شهرکرد با بيان اينکه مهندسي مواد و متالورژي و رشته‌هاي تابعه آن مي‌تواند در شرايط فعلي کشور بسيار گره‌گشا باشد گفت: برگزاري همايش‌هاي اينچنيني مسير ارتباط ميان دانشگاه و صنعت را هموار مي‌کند و در اين راستا تاثيرگذار است.
مهندسي مواد و متالورژي گره‌گشاي صنايع در کشور است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ مهران عربي معاونت پژوهشي دانشگاه شهرکرد در چهاردهمين همايش علمي دانشجويي مهندسي مواد و متالورژي ايران اظهار کرد: اين همايش يکي از رويداد‌هاي بسيار مهم در دانشگاه شهرکرد است.

وي با بيان اينکه مهندسي مواد و متالورژي و رشته‌هاي تابعه آن مي‌تواند در شرايط فعلي کشور بسيار گره‌گشا باشد افزود: برگزاري همايش‌هاي اينچنيني مسير ارتباط ميان دانشگاه و صنعت را هموار مي‌کند و در اين راستا تاثيرگذار است.

عربي با اشاره به اينکه دانشگاه شهرکرد بعد از انقلاب با ۳۰ نفر دانشجو در رشته دامپروري شروع به کار کرد اضافه کرد: به همت دانشجويان و هيئت‌هاي علمي در طول اين سال‌ها پيشرفت‌هاي خوبي داشته است.

معاونت پژوهشي دانشگاه شهرکرد تاکيد کرد: ۹ هزار دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل بوده و ۱۶۴ کد رشته در سه سطح کارشناسي، کارشناسي ارشد و دکترا فعال هستند.

وي خاطرنشان کرد: دانشکده فني و مهندسي يکي از افتخارات دانشگاه شهرکرد است و اين دانشگاه در بخش ثبت افتخارات و نوآوري‌ها پيش‌رو بوده و همچنين اکوسيستم نوآوري و فناوري در دانشگاه فعال بوده و دانشجويان مي‌توانند بعد از ثبت اختراعات خود در مرکز رشد دانشگاه شرکت دانش بنيان خود را راه اندازند.

عربي ادمه داد: ازجمله افتخارات دانشگاه اين است که جرء دانشگاه‌هاي يک درصد برتر دنيا از نظر کيفيت مقالات است.

وي متالورژي را از نيازهاي کشور دانست و عنوان داشت: اميدواريم با ارائه مقالات دانشجويان ايده‌ها به صنايع معرفي شود و در آينده به جايي برسيم که شاهد ارتباط صنعت و دانشگاه باشيم.

چهاردهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران از امروز در دانشگاه شهرکرد آغاز و به مدت دو روز درحال برگزاری است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۰:۵۶

1 Jan 2020