۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۳۷۱۱۸
رئيس جمعيت هلال احمر بروجن:

بسته بندي اقلام کمکي براي زلزله زدگان کرمانشاه/مردم از آوردن البسه مستعمل خودداري کنند

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان بروجن از بسته بندي اقلام کمکي براي ارسال به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: در حال حاضر نيازهاي مناطق آسيب ديده پتو، آب معدني، لباس گرم و کنسروجات است.
بسته بندي اقلام کمکي براي زلزله زدگان کرمانشاه/مردم از آوردن البسه مستعمل خودداري کنند
به گزارش جهانبین نیوز، آرش شيراني در گفتگو با کلار، از بسته بندي اقلام کمکي در هلال احمر بروجن براي ارسال به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: اقلام ضروري و اضطراري از قبيل تغذيه، اسکان و سرپناه اضطراري براي حادثه ديدگان کرمانشاه ارسال مي شود.

شيراني اضافه کرد: در مرحله نخست کنسروجات براي تغذيه اضطراري مردم کرمانشاه استفاده مي شود و با توجه به پيش رو بودن فصل سرما البسه گرم، وسايل گرمايشي، پتو و کليه کمک هاي مردمي را به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال خواهيم کرد.

مردم از آوردن البسه مستعمل خودداري کنند

وي تاکيد کرد: مردم از آوردن البسه مستعمل و دست دوم حتي يکبار استفاده شده به دليل رعايت مسائل بهداشتي و جلوگيري از اپيدمي بيماري ها در مناطق حادثه ديده خودداري کنند اما پتوهاي خشک شويي شده قابل پذيرش است.

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان بروجن با بيان اين که در حال حاضر نيازهاي مناطق آسيب ديده پتو، آب معدني، لباس گرم و کنسروجات است از مردم خواست هر چه سريع تر کمک هاي نقدي و غير نقدي خود را به پايگاه هاي هلال احمر تحويل دهند.

شيراني همچنين گفت: هر چه کمک ها نقدي باشد چون خريد متمرکز انجام مي شود کار جمعيت هلال احمر و امداد گراني که در صحنه حادثه به امداد رساني مشغول هستند راحت تر خواهد بود.

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان بروجن پتو، پوشاک، آب معدني و موکت را از جمله اقلام اهدايي و بسته بندي شده برشمرد و گفت: مردم مي توانند کمک هاي نقدي خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمام بانک هاي دولتي ملي، ملت و صادرات به حساب جمعيت هلال احمر واريز کنند.

گفتني است به دنبال وقوع زلزله شديد در منطقه مرزي کشور با عراق واقع در استان کرمانشاه برخي از مناطق غربي کشورمان لرزيدند که در پي آن تعدادي از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و تعدادي نيز زخمي شدند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۱:۱۵

29 Dec 2019