۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۳۰۸۱۸

زندگینامه شهيد مسعود ابراهيمي

بسيجي شهيد مسعود ابراهيمي فرزند مرحوم حيدر متولد هشتم آذرماه ۱۳۴۸ در شهر فارسان به دنیا آمد و در عملیات شلمچه کربلای 5 در تاریخ ۳۰ دي۱۳۶۵ به شهادت رسید.
زندگینامه شهيد مسعود ابراهيمي
به گزارش جهانبین نیوز، بسيجي شهيد مسعود ابراهيمي فرزند مرحوم حيدر متولد هشتم آذرماه ۱۳۴۸ در شهر فارسان به دنیا آمد و در عملیات شلمچه کربلای 5 در تاریخ  ۳۰ دي۱۳۶۵ به شهادت رسید.

شهيد مسعود ابراهيمي پس ازگذراندن دوران تحصيلي درمقاطع ابتدائي وراهنمائي وارد مقطع دبيرستان شد و يكي از دانش آموزان ممتازو موفق در كسب علم و معرفت بود.

این شهید بزرگوار با وجود اين همه ويژگيها برخود وظيفه دانست كه به نداي امام و رهبر خودلبيك بگويید و به عنوان يك بسيجي وسرباز ولايت عازم جبهه هاي حق عليه باطل شد.

چندين نوبت از طريق بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به مناطق عملياتي اعزام شد ؛ نهايتابه اتفاق جمعي از رزمندگان شهرستان در عمليات پيروزمند كربلاي پنچ شركت نمود كه درمنطقه عملياتي شلمچه كربلاي ايران ؛ اين سرزمين خون و شهادت پذيراي وجودش بود و بعد از مدت چند روز نبرد با مزدوران بعثي عراق در اثر اصابت تركش به ناحيه پهلوبه ديدار معبودش شتافت و به كاروان دوستان وهمرزمان شهيدش ملحق گرديد.

روحش شاد وراهش پررهرو باد

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۶:۵۴

30 Dec 2019