۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۳۳۶۰۸
جبهه مردمي نيروي هاي انقلاب اسلامي شهرستان سامان

نيروي هاي انقلاب براي مبارزه با فساد و تحول در اقتصاد متحد مي شوند

جبهه مردمي نيروي هاي انقلاب اسلامي شهرستان سامان طي بيانيه اي از تمامي اقشار مختلف مردم شهرستان سامان دعوت کردند در يک جبهه فراگير و مردمي براي کارآمدسازي نظام اجرايي، تحول در اقتصاد، مبارزه با فساد و هموار کردن مسير پيشرفت و عدالت متحد شوند.
نيروي هاي انقلاب براي مبارزه با فساد و تحول در اقتصاد متحد مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، از تمامي نيروهاي انقلابي، دردمندان و صاحبان انديشه و اقشار مختلف مردم دعوت مي کنيم در اين جهاد مقدس شرکت کنند و در يک جبهه فراگير و مردمي براي کارآمدسازي نظام اجرايي، تحول در اقتصاد، مبارزه با فساد و هموار کردن مسير پيشرفت و عدالت متحد شوند.

ما به‌عنوان افراد پيرو مکتب امام و رهبري و انقلاب اسلامي ضمن حضور در گلزار شهدا، سطح شهرستان ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام راحل و عظم الشان، شهداي گرانقدر و مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) با هدف استمرار حرکت انقلابي مردم در جهت تشکيل حکومت اسلامي از جبهه مردمي نيروهاي انقلاب کشور حمايت نموده و اعلام مي داريم : انقلاب اسلامي ايران که به رهبري امام خميني (ره) و حضور يکپارچه و مجاهدت مومنانه مردم ايران به پيروزي رسيد زمينه را براي بازگشت به جهانبيني اسلامي و حاکميت ارزش‌ها فراهم مي‌آورد.

انقلاب اسلامي طي قريب چهار سال حيات خود با ايستادگي نظام سلطه و قدرت‌هاي زياده‌خواه و تامين استقلال و استقرار امنيت و پيشرفت‌هاي شگرف علمي، ايران را به يک قدرت منطقه‌اي و جهاني تبديل کرد و الگوي انقلاب اسلامي امروز الهام بخش همه ملت‌هاي تحت ستم و آزادي‌خواه قرار دارد.

ما آشکارا اعلام مي‌داريم مشکلات اقتصادي، بيکاري جوانان، رکود اقتصادي، فساد اداري و اقتصادي و دريافت هاي نجومي و ناعادلانه شايسته نظام جمهوري اسلامي نبوده و براي رفع اين مشکلات بايد به ارزش‌هاي اسلام و مباني انقلاب اسلامي و نيروي زلال مردمي اتکا نماييم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۴:۱۹

9 Feb 2020