۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۳۶۶۷۸

بيانيه هيئت هاي مذهبي شهرستان اردل در اعتراض به سخنان ضد ايراني ترامپ

هيئت هاي مذهبي شهرستان اردل در پي اظهارات سخيف و بي‌ پايه و اساس ترامپ، رئيس جمهور آمريکا، عليه ارزش‌هاي نظام و ايران اسلامي و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي آمريکا بيانيه‌اي صادر و با اعتراض به اين سخنان آن را به‌شدت محکوم کردند.
بيانيه هيئت هاي مذهبي شهرستان اردل در اعتراض به سخنان ضد ايراني ترامپ
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، در پي سخنان توهين‌آميز و سخيفانه رئيس‌جمهور آمريکا درباره ملت ايران، هيئت هاي مذهبي شهرستان اردل با صدور بيانيه‌اي ضمن اعتراض به اين سخنان آن را به‌شدت محکوم کردند.

در اين بيانيه با اشاره به ايام ماه محرم، ماه پيروزي خون بر شمشير، رشادت و جان‌فشاني آمده است:

ما هيئت هاي عزادار حسيني در پاسخ به ياوه‌گويي اخير رئيس‌جمهور آمريکا اعلام مي‌داريم، همواره تاريخ چهره پليد دشمنان قسم خورده اين مرز و بوم و اين خاک پاک را به چشم جهانيان نشان داده و همگان را به تحسين ايران و ايراني واداشته است. رئيس جمهور آمريکا و مزدوران اين شيطان بزرگ بدانند که ايرانيان همواره در طول تاريخ به باور آميخته شده با مقدساتشان باليده و هر گونه توهين و هتک حرمت به ارزش‌ها و باورهاي اعتقادي‌شان را با حضور و اقدامي کوبنده و دندان‌شکن پاسخ داده‌اند.

مردم ايران پس از تحمل بار سنگين ديکتاتوري و وابستگي به ابرقدرت‌هاي شرق و غرب و به‌خصوص آمريکا، با پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي و استقرار نظام مردم‌سالاري ديني، سياست صلح‌جويي و انسان‌دوستي خود را به تمام جهانيان نشان داده است، اما در مقابل، آمريکا و هم‌پيمانان او از همان روزهاي اول انقلاب با اقدامات مداخله‌جويانه و خصمانه خود عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي همواره در پي براندازي نظام مقدس اسلامي بوده‌اند.

مردم شريف ايران هنوز کارنامه سياه آمريکا براي حمايت از صدام در جنگ هشت‌ساله تحميلي، حمايت از گروه‌هاي تروريستي تکفيري، کودتا و ايجاد ناامني در منطقه و غيره را فراموش نکرده بودند که ترامپ در سخنان اخیر خود با وقاحت تمام و در اظهاراتي نادرست و خصمانه، ايران را به حمايت از تروريسم متهم کرده وازنام جعلي خليج عربي به‌جاي خليج‌فارس استفاده کرد.

ترامپ در حالي ايران را حامي تروريسم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران را گروهک تروريستي مي‌خواند که تمام کشورهاي منطقه مي‌دانند حضور بشردوستانه سپاه در منطقه در راستاي برقراري آرامش و امنيت و مبارزه با تروريسم است و آمريکا خود يکي از بزرگ‌ترين حاميان تروريسم در منطقه خاورميانه هست.

ما هيئت هاي عزادارحسيني در شهرستان اردل در کنار ملت هميشه درصحنه ايران، علاوه بر محکوم کردن سخنان ترامپ و حاميان صهيونيستي‌اش به آن‌ها اعلام مي‌کنيم که اين‌گونه دشمني‌ها و خباثت‌ها موجب تقويت روحيه اتحاد و انسجام ملي ملت شجاع و غيور ما مي‌گردد.

اميد است که با اتکا به خداوند متعال و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و همچنين حمايت قاطع از مؤلفه‌هاي اقتدار و قدرت دفاعي و تقويت بنيه‌هاي اقتصادي کشور، بتوانيم آينده درخشاني را براي کشور عزيزمان ايجاد نماييم.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۱:۵۹

29 Jan 2020