۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۳۸۵۶۸
امام‌جمعه موقت شهر فارسان

الگو قرار دادن زهراي مرضيه (س) در تمام شئون زندگي تکليف است

امام‌جمعه موقت شهر فارسان گفت: الگو قرار دادن زهراي مرضيه (س) در تمام شئون زندگي براي همه ما چه زن و چه مرد تکليف است زيرا آن بانوي بزرگوار در دوران زندگي کوتاه خود تجارب موفقي را به بشريت آموخت.
الگو قرار دادن زهراي مرضيه (س) در تمام شئون زندگي تکليف است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر فارسان گفت: خود و شما را به رعايت تقواي الهي سفارش مي‌کنم، انسان به برکت تقوا بسياري از نارسايي‌ها و ناتواني‌هاي خودش را جبران مي‌کند، به برکت تقوا انسان به امتيازهاي غيرقابل‌تصوري دست پيدا مي‌کند.

وي تصريح کرد: خداوند عزوجل به برکت تقوا انسان را ازآنچه از عقلش به آن نمي‌رسد حفظ مي‌کند اگر انسان تقوا داشته باشد جاهايي که ديگر عقلش راه نمي‌دهد خدا راه را به او نشان مي‌دهد: يُجَلّى بِالتَّقوى عَنهُ عَماهُ وَ جَهلَهُ کوردلي و ناداني را خداوند به برکت تقوا برطرف مي‌سازد.

حجت‌الاسلام يوسفي به شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره داشت و بيان کرد: الگو قرار دادن زهراي مرضيه در تمام شئون زندگي براي همه ما چه زن و چه مرد تکليف است زيرا آن بانوي بزرگوار در دوران زندگي کوتاه خود تجارب موفقي را به بشريت آموخت.

وي ابراز کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) سرآغاز انقلابي بود که تا پاي جان از رهبري و ولايت حمايت کرد. تمام ائمه معصومين (ع) نيز در طول دوران زندگي و مبارزاتي خود در اين مسير حرکت کردند.

وي با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي ما بر اساس حرکت انقلابي فاطمه زهرا (س) شکل‌گرفته است، بيان کرد: دشمنان امروز به اين واقعيت رسيد‎ه‌اند تا زماني که محور انقلاب اسلامي ولايت، رهبري و ايستادگي مردم باشد، کاري از پيش نخواهند برد.

حجت‌الاسلام يوسفي به مهم‌ترين پيام حرکت عظيم مردم در 22 بهمن اشاره داشت و گفت: افتخارآفريني مردم تحکيم پيوند استوار امت با امام خويش است، اين حضور با آن معرفت و صلابت و بصيرت و عزم و اراده ستودني در پرتو شناخت رهبر صالح و فهم درست از رهنمود و پيام او و التزام عملي به رهنمودهاي معظم‌له تحقق‌يافته است.

امام‌جمعه موقت شهر فارسان به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار اعضاي ستاد برگزاري کنگره ملي شهداي استان سيستان و‌ بلوچستان اشاره داشت و گفت: ياد شهدا را بايد گرامي داشت. اين کشور و اين نظام همچنان نيازمند ذکر و ياد شهداي عزيز ما است؛ همه به اين نيازمنديم. بانام شهدا و ياد شهدا است که افتخاراتِ توليدشده‌ي به‌وسيله‌ي جمهوري اسلامي، خودش را نشان مي‌دهد.

وي تصريح کرد: جمهوري اسلامي يک نظامي است که در طول اين سال‌هاي متمادي در مقابل نظام جاهليت مدرن ايستادگي و مقاومت کرده است، لذا جاهليت مدرن با همه‌ي ابزارهاي خودش به دشمني با او برخاسته است.

انتهاي پيام/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۳:۰۰

10 Jan 2020