۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۲۱۵۴۸
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اردل:

يادواره 5 شهيد والامقام روستاي لندي برگزار مي شود

يادواره 5 شهيد والامقام روستاي لندي به همت قرارگاه جهادي امام حسن عسگري (ع) برگزار مي شود.
يادواره 5 شهيد والامقام روستاي لندي برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سيد حسين حسيني رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اردل با اعلام اين خبر اظهار داشت: چهارمين يادواره ۵ شهيد والامقام روستاي لندي به همت قرارگاه جهادي امام حسن عسگري (ع) در تاريخ ۱۴ فرودين امسال راس ساعت ۱۵ با حضور خانواده معظم شهدا و مردم شهيد پرور در جوار گلزار شهداي روستاي لندي برگزار مي شود.

حسيني با اشاره به اينکه شهدا مظهر قدرت، عزت و سربلندي ايران اسلامي هستند، اظهار داشت: شهداي هشت سال دفاع مقدس جان خود را در راه اسلام و دستاوردهاي انقلاب از دست دادند اما به ذخيره‌اي ارزشمند تبديل شدند و براي هميشه جاودان و ماندگار ماندند.

وي با بيان اينکه امنيت پايداري که در طول عمر با برکت نظام بدست آورده‌ايم به برکت خون شهداست لذا بايد ياد و خاطره شهيدان را بصورت ويژه گرامي داشت، اضافه کرد: شهدا، رزمندگان و ايثارگران همواره سند افتخار، عزت و سربلندي بر تاريخ ما مي‌درخشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردل افزود: تمام دستاوردهاي مختلف و طي کردن قله هاي اقتدار به برکت خون شهدا و در سايه ولايت فقيه محقق شده و ما بايد در همه زمان ها مديون و ادامه دهنده راه آنها باشيم.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۶:۱۴

13 Jan 2020