۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۱۵۹۷۸

بیش از 40نفر از دانش آموزان دختر شهر دستنا با اصول وبلاگ نویسی آشنا شدند

بیش از 40نفر از دانش آموزان دختر مقاطع راهنمایی و دبیرستان شهر دستنا با اصول وبلاگ نویسی آشنا شدند.
بیش از 40نفر از دانش آموزان دختر شهر دستنا با اصول وبلاگ نویسی آشنا شدند
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار، به همت بسیج دانش آموزی و اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار کلاس های وبلاگ نویسی ویژه ی دختران در هنرستان کارودانش کوشش دستنا و کانون فرهنگی هنری مبعث این شهر برگزار شد.

مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرصت ها و تهدید های فضای مجازی لازم است همه ی آحاد جامعه با این مضامین آشنا شوند. از آنجایی که مسئولیت آینده ی دختران در جامعه، بار سنگین مسئولیت مادری است لازم است این گروه از جامعه بیش از سایرین به اطلاعات روز تجهیز شوند .

مقصودی افزود: هنرستان کوشش دستنا یکی از فعالترین مدارس در عرصه ی آموزش مفاهیم فضای مجازی است که در کنار تبیین اصول جنگ نرم،  کلاس وبلاگ نویسی برای تعداد ۲۵نفر از دانش آموزان این مدرسه برگزار شد.

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار نیز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دختر شهر دستنا کانون فرهنگی هنری بعثت دستنا اقدام به برگزاری کلاس های وبلاگ نویسی نموده است که با استقبال دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار شهر دستنا یکی از ۴شهر شهرستان کیار با جمعیتی بالغ بر ۷۰۰۰نفر در فاصله ی ۵ کیلومتری شلمزار مرکز شهرستان کیار و ۴۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/م.ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۴:۱۸

14 Jan 2020