۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۱۷۹۵۸

ديدار با خانواده‌ شهداي شهر جونقان در هفته دفاع مقدس

فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام حسن(ع) جونقان گفت : سرکشي از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان جنگ تحميلي طي هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌هاي اجرايي در اين هفته است.
ديدار با خانواده‌ شهداي شهر جونقان در هفته دفاع مقدس
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يدالله بشارتي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: تمام موفقيت‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عرصه‌هاي مختلف حاصل جانفشاني‌ها و خون پاک شهدا، ايثارگران، جانبازان و رزمندگان دوران هشت‌ساله دفاع مقدس است.

وي با بيان اينکه شروع خودکفايي نظام اسلامي در برابر استکبار جهاني نتيجه دفاع مقدس است، افزود: در هشت‌سال جنگ تحميلي، کشور عراق به سرکردگي آمريکاي جنايتکار در يک جنگ نابرابر به کشور ما حمله کرد.

بشارتی با اشاره به موفقيت رزمندگان اسلام در عرصه‌هاي مختلف نظامي، تصريح کرد: پيروزي در هشت سال جنگ تحميلي نابرابر، مديون رهبري پيامبرگونه امام خميني (ره) و همت جوانان غيور کشورمان است که پيروزي حق بر باطل را به ارمغان داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن(ع) با اشاره به برنامه‌هاي متنوع اجرايي در هفته دفاع مقدس توسط اين نهاد، گفت: سرکشي از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان جنگ تحميلي از جمله برنامه‌هاي اجرايي در اين هفته است.

بشارتی، بزرگداشت هفته دفاع مقدس، يادآوري و بازخواني گوشه‌اي از ايثارگري و رشادت‌هاي رزمندگان در طول جنگ تحميلي جهت انتقال به نسل‌هاي جديد را از جمله اهداف مهم اين هفته قلمداد کرد.

وي يادآور شد: آرامش و امنيت امروز کشورمان، حاصل هشت سال ايثارگري و رشادت شهدا و رزمندگان در دوران جنگ تحميلي است.

در اين ديدار از خانواده معظم و معزز شهيد علي رضا صالحي، شهيد داريوش آزمان و شهيد رجبعلي صيادي ديدار صورت گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۴:۴۸

2 Jan 2020