۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۱۳۷۱۸

آمادگی نوجوانان چلیچه ای برای شرکت در مسابقات رباتیک+ گفتگو

دانش آموزان چلیچه ای عزم خود را برای شرکت در مسابقات استانی رباتیک آماده می کنند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، مسئول آموزشگاه آزاد رباتیک شهرستان فارسان گفت: از اوایل بهمن ماه 92 شروع به فعالیت آموزشگاه رباتیک شهرستان کردیم که با حمایت آموزش و پرورش تاکنون 31 دانش آموز در این آموزشگاه ثبت نام کردند

اسماعیل نیکبخت افزود: این دانش آموزان با کامپیوتر ،الکترنیک و مکانیک به مدت 2ماه آشنا شدند که حدود 50 ساعت کلاس برای این دانش آموزان برگزار شد.

p3

وی در ادامه از برگزاری مسابقات رباتیک استان به میزبانی شهرستان فارسان خبر داد و گفت: این مسابقات در مردادماه سال جاری یرگزار میشود.

وی ایجاد شور و نشاط و خلاقیت و سوق دادن آنها به اختراع را از اهداف این آموزشگاه عنوان کرد و گفت: با حمایت مسئولین میتوان به اهداف بالاتری دست یافت.

در ادامه مصاحبه ای با برخی از دانش آموزان عضو آموزشگاه رباتیک شهرستان فارسان ترتیب داده شده است.

 p4

آرمان احمدی نوجوان کوچک اما با افکاری بزرگ است که به قول خودش تلاش می کند تا  فتح قله های پیشرفت را یکی یکی پشت سر بگذارد تا به آرزوی خودش که رئیس جمهوریست برسد و به کشورش خدمت کند.

وی که متولد 1379 است و معدلش را حدود 19 عنوان کرده است تاکنون 70هزار تومان خرج رباتش کرده تا بتواند با طوفان در مسابقات شهرستانی با دیگر رقبای خود به رقابت بپردازهد. وی توان آدمیان را در آرزوهایشان اینگونه عنوان کرد که ساخت ربات باعث آزاد شدن هوش میشود.

 p5

نوجوان دیگر اهل شهر چلیچه کنجکاو و علاقه به کار برق و الکترونیک است. زیاد اهل صحبت نیست و فقط اهل عمل و اختراع. از هر وسیله دور ریختنی چیزی میسازد خودش را آماده میکنه برای آینده که بتوانه خودی نشون دهد و دوست دارد مهندس برق شود. او که آرزوی پیشرفت کشور را بسیار دوست داره میخواهد در این پیشرفت سهمی داشته باشد که با ساخت ربات، خودش را برای موفقیت آماده کند و با آریا ربات در مسابقات خوش بدرخشد.او علیرضا نوروزی 13ساله است

 p6

نوجوانی باهوش و اهل شعر و مشاعره اما در کنارآن به درست کردن ربات علاقه دارد و در مسابقات شهرستان با ربات فرگام مقام اول کسب کرد و خودش را برای مسابقات استانی آماده میکند.می گوید: شبی ساعت نیم روی رباتش کار کرده تا قهرمان شده است. ساخت  رباط را باعث تقویت هوش میداند و برای همین حمایت مسئولین را برای شرکت همه دانش آموزان خواستار شد که میتواند نقش مهمی را در جهت پیشرفت داشته باشد.مصطفی نوروزی که حالا باید خودش را برای جنگ فناوری یا جنگ ربات در استان آماده کند.

 p7

سید حسین هاشمی با ربات اژدهای در هم کوبنده که در مسابقات شهرستانی خود ظاهر شد رقبا را از صحنه بیرون کرد و توانست جزء مقام های برتر شود او که اهل درس خواندن است، کار با ربات را هم دوست داره و ربات را در چند سال آینده جزیی از خانواده ها عنوان کرد که امروز تلاش میکند که در مسابقات آینده با رباط تکنیکی تر و قدر تمندتری ظاهر شود و بتواند از سد حرفیفاش عبور کند.

pp2

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
آخه این رباتهایی که قطعاتش تو بسته های آماده هستو فقط ی زحمت سر هم کردنشو آدم میکشه و خیلی ابتدایی هست رو که آدم نمیتونه اسمشو ربات گذاشت!!حداقل یکم تخصصی ترشون کنید.اینا مثل ی ماشین کنترلی هستند
سید حامد حسینی
سلام عزیز .
دوست گرامی شما فکر امکانات فارسان چقدر هست ؟ و این بجه ها تا چه اندازه میتونند هزینه کنند ؟

به جای تخریب و تو سر بچه ها زدن بگید آفرین .

واقعا همین کار هم خیلی بوده در کنار بجه های دیگه .
همه که مادر زادی انیشتین نبودند .

لطفا کمی تامل کنید و بعد حرف بزنید .
ارشا
عااااااااااااااااااااااااالی بود

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۶:۵۳

19 Jan 2020