۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۱۷۷۷۸
فرمانده سپاه ناحيه اردل:

رشادت و از خودگذشتگي ملت ايران در 8 سال دفاع مقدس با عث شد اهداف اصلي استکبار جهاني عليه ايران براي هميشه ناکام بماند

رشادت و از خود گذشتگي ملت ايران و همراهي خداوند متعال در جنگ 8 سال دفاع مقدس باعث شد اهداف اصلي استکبار جهاني عليه ايران براي هميشه ناکام بماند.
رشادت و از خودگذشتگي ملت ايران در 8 سال دفاع مقدس با عث شد اهداف اصلي استکبار جهاني عليه ايران براي هميشه ناکام بماند
به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشيدي صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس نماد بارز ايثارگري و از خود گذشتگي ملت سر افراز ايران در تاريخ است و اين نماد براي هميشه براي اين انقلاب تازگي دارد.

جمشيدي افزود: در تقويم رسمي کشور از ۳۱ شهريور تا ۶ مهر را هفته دفاع مقدس ناميدند که در آن زمان دولت بعثي عراق به واسطه حمايت هاي همه جانبه دولت هاي غربي به مرزهاي غربي کشورمان حمله ور شد و در مدت کوتاهي بخشي از خاک ميهن ما را اشغال کرد، اما اين اشغال گري ها ديري نپاييد که به واسطه فرمان حضرت امام خميني (ره) مبني بر مشارکت همه مردم در جنگ به پايان رسيد و دشمن با آن همه توانمندي در کوتاه ترين زمان ممکن به داخل مرزهاي خود عقب نشيني کرد.

وي با بيان اينکه جنگ بين ايران و دولت بعثي عراق، جنگ بين حق و باطل بود، افزود: از ابتداي تاريخ بين حق و باطل جنگ و نبرد بوده است و براساس وعده هاي الهي هميشه حق بر باطل پيروز شده و پيروزي مقتدرانه ملت ايران در جنگ هشت ساله يکي از نمادهاي تحقق وعده الهي در پيروزي حق عليه باطل است.

جمشيدي گفت: مردم ما در هشت سال دفاع مقدس با همراهي کردن امام امت و اهداء جان و مال خود اجازه ندادند تا دشمن بعثي و متحدان آنان سر سوزني از خاک اين کشور را تصرف کنند.

فرمانده سپاه اردل در پايان افزود: به فرموده حضرت امام خميني (ره) هدف اصلي استکبار جهاني از راه اندازي جنگ هشت ساله عليه ايران متوقف ساختن رشد و پيشرفت انقلاب نوپاي اسلامي بود که با از خود گذشتگي و رشادت فرزندان اين ملت و همراهي خداوند ناکام ماند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۰:۳۱

17 Jan 2020