۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۳۳۲۴۸
مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ خبر داد:

برخي مدارس کوهرنگ قدمت 50 ساله دارند

مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ گفت: برخي از مدارس شهرستان کوهرنگ فرسوده هستند بطوري که قدمت بعضي از آنها 50 سال است.
برخي مدارس کوهرنگ قدمت 50 ساله دارند
به گزارش جهانبین نیوز، کورش اکبري، مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در حاشيه مراسم تقدير از خيرين در اردوگاه امام خميني (ره) چلگرد و در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: در دو سال گذشته با حمايت بي بديل خيرين نيکو کار کلنگ بيش از 16 آموزشگاه خيري در شهرستان کوهرنگ به زمين زده شد که نزديک به 13 آموزشگاه افتتاح گرديده وسه آموزشگاه ديگر نيز در مرحله ساخت و تکميل هستند.

اکبري با اشاره به اين مطلب که برخي فضاها قدمت ۴۰ و ۵۰ ساله دارند و 46 مدرسه فرسوده داريم افزود: اميدواريم در امر مدرسه سازي  همچون دو سال گذشته شاهد همکاري و کمک هاي خداپسندانه از جانب خيرين عزيز باشيم.

امام جمعه شهرستان کوهرنگ نيز با تاکيد بر ضرورت توجه به تعليم و تربيت گفت‌: بعد از خلقت انسان مهمترين موضوع براي بندگان تعليم و تربيت و علم آموزي است.

حجت الاسلام طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ هم در جلسه خيرين مدرسه ساز افزود: ضروري ترين مساله براي تعليم‌ و تربيت مکان و ابزار و امکانات است و مدرسه سازي صدقه جاريه بوده و قرآن ‌مجيد بر روي تعاون و مشارکت نيز تاکيد نموده است‌.

بيژن حيدري، مديرکل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان نيز در اين جشنواره گفت: خيرين فرهنگ تعالي و تعاون و همکاري را در جامعه ترويج داده اند و وظيفه مديران مدارس و معلمين است که موضوع نگهداري و مراقبت از تجهيزات مدارس را فرهنگ سازي کنند

حيدري افزود : خيرين کار نيک خود را در جامعه اشاعه مي دهند و ما شاهديم که براي انجام اين امرخير هر ساله حضور خيرين مدرسه ساز پررنگ تر مي شود.

گفتني است ما حصل گل ريزان  اين جشنواره، احداث آموزشگاه خيري دره شيخ عالي بخش بازفت، واگذاري يک باب واحد تجاري در شهر فولادشهر در جهت ساخت فرهنگ سراي شهر چلگرد و مبلغ يک ميليارد ريال پول نقدي جهت ساخت مدرسه خيري براي دانش آموزان کوهرنگي بود.

در اين جشنواره برنامه هاي از جمله اجراي گروه هاي سرود محلي و ملي، دکلمه خواني و شعر، نمايش فيلم به اجرا در آمد و در پايان از خيرين نمونه شهرستان تقدير بعمل آمد.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۱:۰۹

18 Jan 2020