۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۱۶۴۳۶

روز قدس بیانگر بصیرت مردم در شناخت دشمن اصلی و فرعی از یکدیگر است

مدیر حوزه علمیه استان گفت: آن چیزی که مردم را در روز قدس به خیابان ها می کشد تشخیص دشمن فرعی و اصلی از یک دیگر است.
روز قدس بیانگر بصیرت مردم در شناخت دشمن اصلی و فرعی از یکدیگر است
حجت الاسلام احمدی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با توجه به حسایت روز قدس امسال افزود: مسلمانان جهان با حضور گسترده خود در روز قدس به جهانیان نشان می دهند که مسئله فلسطین جزو دغدغه های اصلی مسلمین بوده و همچنان خواهد بود.

احمدی با امید به حضور گسترده مردم در روز قدس اظهار کرد: اسرائیل غاصب با ایجاد یک سری اتفاقات ساختگی در مرزهای بین المللی خواهان کمرنگ جلوه دادن مسئله غزه در دنیا است و در پی عادی جلوه دادن حملات بی رحمانه خود به غزه اند.

وی با تاکید بر این که ما در هیاهوی جهان هرگز فلسطین را فراموش نمی کنیم تصریح کرد: ملت ایران نباید از این موضوع غافل شوند که دفاع از مسلمین جهان دفاع از مرزهای نظام است و غفلت ما از فلسطین، غزه و عراق غفلت از جبهه های دفاعی کشور است.

این کارشناس دینی تصریح کرد: باید کاملا هوشیاریارانه و با بصریت جنایات داعش در عراق و کشتار دسته جمعی اسرائیل در غزه را دنبال کرد و با حضور خود در صحنه نفرت خود را نشان دهیم.

مدیر حوزه استان با بیان این که گروهک داعش فریب خوردگان آمریکا و رژیم صهیونیسم هستند گفت: آن چیزی که مردم را در روز قدس به خیابان ها می کشد تشخیص دشمن فرعی و اصلی از یک دیگر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۲:۱۹

1 Jan 2020