۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۲۳۸۶

دیدار مسولان چهارمحال و بختیاری با خانواده شهید علی محمد مرادی

همزمان با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال وبختیاری به همراه جمعی از مسئولان این استان و شهرستان بروجن از خانواده شهید علی محمد مرادی اولین شهید انقلاب درچهارمحال وبختیاری در روستای سیبک دهستان چغاخور از توابع بخش بلداجی شهرستان بروجن دیدار کرد.
دیدار  مسولان چهارمحال و بختیاری با خانواده شهید علی محمد مرادی
به گزارش جهانبین به نقل ازکلار،خدابخش مرادی در این بازدید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب بویژه شهید مرادی خواستار برگزاری یادواره تجلیل از شهدای انقلاب در چهارمحال وبختیاری شد.

مرادی با اشاره به لزوم گرامیداشت ایثارگری و فداکاری شهدا و انتقال این ارزش ها به نسل های سوم وچهارم گفت: همه ما موظفیم در یادآوری ارزش های انقلاب و رشادت شهدای انقلاب و دفاع مقدس برای عموم مردم و بویژه جوانان تلاش کنیم.

وی افزود:شهدا متعلق به خطه و منطقه خاصی نیستند و تمام مردم ایران از برکات وجودی آنان بهره‌مند و از فقدان این عزیزان متاثر هستند.

فرماندار شهرستان بروجن نیز خواستار مشخص شدن وضعیت شهدای انقلاب در چهارمحال وبختیاری شد.

فتاح کرمی با اشاره به نارضایتی خانواده معظم شهدا از عناوینی که برای شهدای انقلاب در استان مطرح می شود گفت: خانواده شهدا انتظاری از مسئولین ندارند اما لازم است بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضاء کمیته ایثار و شهادت در استان به بحث اولین شهید انقلاب در استان خاتمه داده و این موضوع را به شکل واضح مشخص نمایند.

در این دیدار مدیر کل بنیادشهیدوامور ایثارگران چهارمحال وبختیاری،فرماندار شهرستان بروجن،فرمانده سپاه ناحیه بروجن و مدیر بنیاد شهیدوامور ایثارگران بروجن معاون استاندار را همراهی کردند.

علی محمد مرادی اولین شهید انقلاب در استان چهارمحال وبختیاری است که درجریان مبارزات مردمی علیه رژیم طاغوت به شهادت رسید.

در پایان این دیدار با اهدای تقدیر نامه و لوح یادبود از خانواده شهید علی محمد مرادی تجلیل شد.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۶:۲۸

30 Dec 2019