۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۲۹۸۵۶

ايستگاه‌هاي جديد پايش هوا در چهارمحال و بختياري احداث خواهد شد

مديرکل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري از راه‌اندازي حداقل يک ايستگاه پايش هوا تا سال آينده در استان خبر داد.
ايستگاه‌هاي جديد پايش هوا در چهارمحال و بختياري احداث خواهد شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر، شهرام احمدي مديرکل محيط زيست چهارمحال و بختياري در سومين جلسه کارگروه مقابله با گرد و غبار و آلودگي هوا گفت: خوشبختانه از لحاظ آلودگي هوا که منشأ صنعتي و کارخانجات داشته باشد درحال‌حاضر هواي استان مشکل خاصي ندارد و بيشترين تهديد سلامت هواي استان مربوط به ريزگردها است.

احمدي منشاء اصلي ريزگردهاي استان را برون‌مرزي دانست و تصويب آئين‌نامه اجرايي مقابله با پديده گرد و غبار موضوع مصوبه شماره (۴۷۳۶۲/ت۵۳۲۲۷ هـ مورخه ۲۶/۴/۹۵ هيئت محترم وزيران) درهيات دولت را گامي مهم در راستاي مديريت اين پديده درسطح کشور عنوان کرد و افزود: باتوجه به اينکه تنها يک ايستگاه پايش هوا آنهم در مرکز استان وجود دارد، ضروريست ايستگاه‌هاي جديدي در استان احداث و راه‌اندازي شود.

مديرکل حفاظت محيط زيست استان در اين جلسه که در معاونت هماهنگي‌ امور عمراني استانداري‌ تشکيل شده بود از انجام مطالعات شناسايي کانون‌هاي مستعد توليد ريزگردهاي درون استاني سخن گفت و تصريح کرد: با هماهنگي ساير دستگاه‌هاي مرتبط، اين کانون‌ها مديريت خواهند شد.

شهرام احمدي اذعان کرد: در راستاي ارتقاء عملکرد کارگروه گرد و غبار و آلودگي هواي استان، کارگروه‌هاي متناظر شهرستاني به رياست فرمانداران تشکيل و گزارشات جلسات بصورت ماهيانه دريافت و بر اين اساس تصميم‌گيري‌هاي لازم انجام مي‌شود.

انتهای پیام1026ج /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۹:۲۸

26 Dec 2019