۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۲۸۶۸۶
استاندار چهار محال و بختیاری:

باید نتایج ستاد رفع موانع تولید در عمل نمودار شود

استاندار چهار محال و بختیاری گفت: انتظار داریم فعالان و دست‌اندرکاران ستاد رفع موانع تولید همه تلاش خود را در جهت تحرک قوی‌تر در این ستاد صورت دهند و این تحرک هم در گزارش‌‌ها از نظر تعداد واحد‌هایی که مشکل‌شان حل شده است وهم از نظر پیگیری مصرانه در زمینه رفع مشکل واحدها باشد.
باید نتایج ستاد رفع موانع تولید در عمل نمودار شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان مدیریت و برنامه‌ریزی را سازمانی بسیار کلیدی و حساس دانست و تاکید کرد: در دستور‌العمل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سرنوشت بودجه و چگونگی مصرف آن تعریف شده است و می‌توان یکی از دلایل مهم بودن آن را همین امر دانست.

وی تصریح کرد: اشراف بر وضعیت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور، تسلط بر آیین‌نامه‌ها و کلیه امور مربوط به بودجه، توانایی تامین بودجه از منابع مختلفی چون منابع مربوط به مدیریت بحران، ماده ۱۰ و ۱۲، ماده ۱۸۰ و... از جمله توانایی‌هایی است که رئیس این سازمان باید داشته باشد.

وی چالاکی، قدرت چانه‌زنی، ارتباطات قوی در سازمان‌ها و دستگاه‌ها چه در سطح کلان و چه در سطح استان‌ها و... را از دیگر عوامل در موفقیت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دانست و ادامه داد: امیدواریم امسال اعتبارات ماده ۱۸۰ این استان ابلاغ شود تا بتوانیم شاهد یک تحرک قوی در پروژه‌های عمرانی و اقتصادی باشیم.

سلیمانی بیان داشت: ۲۴ سیاست کلان، ۱۲ برنامه و ۶۰ مصادیق اقتصاد مقاومتی تاکنون مشخص شده است و از دستگاه‌های مربوط به اقتصاد مقاومتی در این استان انتظار داریم گزارشی پیرامون عملکرد دو ماهه خود درخصوص پرروژه‌های انجام شده، پروژه‌هایی که شروع کرده‌اند و... به این ستاد ارائه کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به لزوم ارائه گزارش از سوی جهاد کشاورزی در زمینه توسعه باغات، شیلات، کشت گل محمدی و... درسال ۹۵ اشاره و افزود: هدف ما توسعه استان است نه پیشرفت فرد خاصی و از این‌رو مطرح کردن اعداد و ارقام واقعی باید در برنامه دستگاه‌ها قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: انتظار داریم فعالان و دست‌اندرکاران ستاد رفع موانع تولید همه تلاش خود را در جهت تحرک قوی‌تر در این ستاد صورت دهند و این تحرک هم در گزارش‌‌ها از نظر تعداد واحد‌هایی که مشکل‌شان حل شده است وهم از نظر پیگیری مصرانه در زمینه رفع مشکل واحدها باشد.

سلیمانی ایجاد وقفه در کار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را غیرقابل قبول عنوان و بیان داشت: باید همه دستگاه‌های فعال در اقتصاد مقاومتی عملکرد دو ماهه امسال، برنامه‌های سال اقتصاد مقاومتی و عملکرد دو سالی که در زمینه اقتصاد مقاومتی فعالیت کردند را تا پایان امروز به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارسال کنند.

‌انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۵:۰۳

26 Dec 2019