۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۳۵۵۱۶
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

بیمارستان سپاه در غرب شهرکرد احداث می‌شود

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بیمارستان سپاه در زمینی به مساحت ۱/۴ هکتار در منطقه غرب شهرکردروبه‌روی دانشگاه شهرکرد احداث می‌شود.
بیمارستان سپاه در غرب شهرکرد احداث می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در نشست تعیین تکلیف زمین مورد نیاز جهت ساخت بیمارستان سپاه در استان با اشاره به توانمندی و ظرفیت سپاه بویژه قرارگاه خاتم‌النبیا در سراسر کشور اظهار کرد: ما باید بتوانیم از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه‌های ملی و استانی در این استان بهرمند شویم.

وی با اشاره به وجود خلاءها و کمبودهایی در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نبود بیمارستانی برای خدمت‌رسانی به نیروهای مسلح و عموم مردم ازجمله این خلاءها است که امیدواریم به زودی این مشکل حل شود.

سردار اکبری ساخت بیمارستان در مرکز این استان توسط سپاه را از اهداف و برنامه‌هایی دانست که در دستور کار قرار گرفته و خاطرنشان کرد: کلیه مجوزهای لازم برای احداث بیمارستان اخذ و سلسسله مراتب در سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی طی شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) بیان داشت: زمینی به مساحت ۱/۴ هکتار برای احداث بیمارستان در منطقه غرب شهرکرد در اختیار سپاه قرار گرفته است.

سردار اکبری ادامه داد: باتوجه به ملاحظات پدافند غیرعامل ساخت بیمارستان در منطقه‌ای از شهر که بیمارستان در آن منطقه وجود دارد امکان ندارد و به همین لحاظ هم بیمارستان سپاه در غرب شهرکرد و در اراضی واقع در روبه‌روی دانشگاه شهرکرد ساخته می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۸:۴۲

27 Dec 2019