۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۳۹۵۷۶
‍ معاونت فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

اعتماد به جوانان و مشارکت آن‌ها در عرصه‌های مختلف، راه‌ حل بسیاری از مشکلات است

معاونت فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با اعتماد به جوانان و مشارکت آن‌ها در عرصه‌های مختلف جامعه بسیاری از مشکلات در این حوزه حل می‌شود و بالعکس درصورتی که اهمیت حوزه جوان درک نشود می‌تواند سرمنشأ بسیاری از مسائل و چالش‌ها شود.
اعتماد به جوانان و مشارکت آن‌ها در عرصه‌های مختلف، راه‌ حل بسیاری از مشکلات است
طهماسب شیروانی معاونت فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: نظم‌بخشی، برنامه‌محوری و حرکت تشکل‌ها به سمت اشتغال‌زایی اولویت اصلی حوزه جوان برای بهبود وضعیت کیفی سازمان‌های مرد‌م‌نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن) باید برای پیشبرد اهداف خود دارای برنامه و تقویم کاری باشند و با توجه به وضعیت اشتغال در استان، فعالیت‌شان را به سمت کارآفرینی سوق دهند.

معاونت فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حساسیت کاری در حوزه جوان بالاست ادامه داد: با اعتماد به جوانان و مشارکت آن‌ها در عرصه‌های مختلف جامعه بسیاری از مشکلات در این حوزه حل می‌شود و بالعکس درصورتی که اهمیت حوزه جوان درک نشود می‌تواند سرمنشأ بسیاری از مسائل و چالش‌ها شود.

وی نقطه شروع کار مثبت را پژوهش علمی دانست و یادآور شد: سیاست گذاری در حوزه جوان نیازمند پژوهش و شناخت علمی است و توجه ویژه این معاونت به پژوهش های در زمینه اشتغال و کارآفرینی، ازدواج، هویت، اوقات فراغت و حوزه های فرهنگی است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۳:۰۶

31 Dec 2019