۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۲۹۹۴۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای طرح «میهمانی کتاب» در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح «میهمانی کتاب» در روستاهای فاقد کتابخانه این استان خبر داد.
اجرای طرح «میهمانی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز، با تاکید بر بالا بردن سرانه مطالعه در میان اعضای کودک و نوجوان استان اظهار کرد: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب‌ و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان و دسترسی آسان آ‌ن‌ها به کتاب، طرح میهمانی کتاب در روستاهای فاقد کتابخانه این استان اجرا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در این طرح که توسط کتابخانه‌های سیار روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام می‌شود، مربیان این دو واحد کتابخانه هر ماه از چهار روستا در بخش‌های مختلف این استان بازدید و به صورت حضوری به کودکان و نوجوانان کتاب‌ و خدمات فرهنگی ارائه می‌دهند.

وی با تأکید بر لزوم توزیع عادلانه خدمات فرهنگی در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری و بهره‌مندی همه دانش‌آموزان از فعالیت‌های کانون پرورش فکری تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از ۳ هزار کودک و نوجوان از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

رحیمی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های کاردستی، نمایش خلاق و ادبی از جمله فعالیت‌های جنبی این طرح خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، آشنایی کودکان و نوجوانان این استان با فعالیت‌های کانون پرورش فکری، گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی و معرفی کتاب‌های جدید منتشر شده برای این قشر را از جمله اهداف اجرای طرح میهمانی کتاب عنوان کرد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۱:۱۵

26 Dec 2019