۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۲۲۷۳۶
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ترس استکبار جهانی از مهدویت و انتظار به دلیل استکبار ستیزی است

نماینده ولی فقیه و خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: ترس استکبار جهانی از مهدویت و انتظار به دلیل استکبار ستیزی است و استکبار به دلیل ترس از مهدویت و انتظار ، جهان اسلام را به جان هم می اندازد.
ترس استکبار جهانی از مهدویت و انتظار به دلیل استکبار ستیزی است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی علی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: کسی که استبداد رای داشته باشد و بر روی نظر خود پافشاری کند از هلاک شده ها است.

وی با اشاره به اینکه انسان مومن اهل مشورت است تصریح کرد: مومنان هیچ گاه بدون مشورت تصمیم نمیگیرند و در همه مسائل از آدم های مجرب نظر میخواهند.

نکونام بیان داشت:مشورت کردن با آدم های مجرب اطلاعاتی را در اختیار ما قرار خواهد داد که با گران ترین چیز هم نمیتوان آن را معامله کرد.

خطیب جمعه شهرکرد گفت: انسان مومن خوب مشورت می کند و کار پخته را انجام میدهد که نه پشیمانی به بار آید و نه او را به هلاکت اندازد.

وی ولادت با سعادت علی اکبر (ع) و روز جوان را به همه مسلمانان تبریک گفت و افزود: در ماه خرداد مناسبت های مهمی رخ وجود دارد که لازم است همواره این مناسبت ها را گرامی داشت.

نکونام به ۱۰ خرداد روز جهانی بدون دخانیات اشاره کرد و افزود: روز جهانی بدون دخانیات مسئله مهمی است که جامعه با خود مراقبت می کوشند که افراد جامعه دچار دخانیات نشوند.

وی تاکید کرد: مسئولین باید فضایی را ایجاد کنند که دیگران به راحتی از مواد مضر نتوانند استفاده کنند.

نکونام همچنین به نزدیک شدن نیمه شعبان اشاره کرد و این روز را به همه شیعیان تبریک گفت و افزود: ما شیعیان باید در عمل از منتظران واقعی امام عصر (عج) باشیم.

وی یادآور شد: دشمنان از پرچم سبز مهدویت هراس دارند و مدام در حال توطئه چینی می باشند.

نکونام تاکید کرد: ترس استکبار جهانی از مهدویت و انتظار به دلیل همین استکبار ستیزی است و استکبار به دلیل ترس از مهدویت و انتظار ، جهان اسلام را به جان هم می اندازد.

نکونام همچنین ۱۵ خرداد را روز مهمی برشمرد و عنوان کرد: ۱۵ خرداد برای همیشه روز عزای عمومی اعلام شده چرا که خون های زیادی در این روز ریخته شده است.

امام جمعه شهرکرد خطاب به تیم مذاکره کننده ایرانی و مسئولین تاکید کرد: دشمن را دشمن بشمارید و در برابر او مقاوم باشید چرا که ۳۶ سال کذشته انقلاب اسلامی اثبات کرده است که دشمنان در سایه مقاومت و ایستادگی شما کوتاه خواهند آمد و عقب نشینی خواهند کرد.




انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۵:۱۷

29 Dec 2019