۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۳۳۲۶۶
نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري:

امروز ثمرات خون شهدا باعث درخشش سرافرازانه نظام اسلامي شده است

نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري گفت: شهدا به ويژه شهداي فرهنگي حق بزرگي به گردن ما دارند، امروز ثمرات و برکات خون شهدا سبب شده تا اين نظام الهي و اسلامي سرافرازانه در زمينه‌هاي مختلف خوش بدرخشد.
امروز ثمرات خون شهدا باعث درخشش سرافرازانه  نظام اسلامي شده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، آيت الله اسلاميان، نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در آئين اولين يادواره شهداي معلم و دانش آموز کوهرنگ اظهار داشت: شهادت هنر مردان خداست و هيچ کار خوبي به اندازه شهادت نيست و  شهداي گرانقدر با نثار خون و جان شيرين خود درخت انقلاب را آبياري و پايه‌هاي نظام را مستحکم کردند.

وي با گراميداشت ياد شهداي فرهنگي افزود: شهدا به ويژه شهداي فرهنگي حق بزرگي به گردن ما دارند، امروز ثمرات و برکات خون شهدا سبب شده تا اين نظام الهي و اسلامي سرافرازانه در زمينه‌هاي مختلف خوش بدرخشد.

نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري بيان کرد: شهداي فرهنگي عالم فرهنگي هستند و با علم و ايمان به سوي ابديت پر کشيدند، معلمان در دوران دفاع مقدس قلم علم و دانش را بر زمين گذاشتند و اسلحه را به عنوان قلم خود انتخاب کردند.

وي عنوان کرد: شهيدان با انتخاب مسير شهادت، بهترين راه را انتخاب کرده و امروز طبق آيه صريح قرآن کريم نزد پروردگار خود روزي مي‌خورند.

آيت الله اسلاميان تصريح کرد: ايمان از بارزترين ويژگي‌هاي شهدا است و هر کاري که بخواهد ماندگار باشد، بايد ايمان به خدا در کنارش قرار بگيرد.

وي بيان داشت: شهدا برجسته بودند و کار را به خاطر خدا انجام دادند و کسي که ادامه‌دهنده راه شهدا است، بايد اخلاق را الگو خويش قرار دهد.

توکل به خدا يکي از صفات برجسته شهدا است

حجت الاسلام طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ نيز در اين يادواره  توکل به خدا را يکي از صفات برجسته شهدا دانست و گفت: توکل صفتي است که هرکسي لياقت آن را ندارد.

وي اظهار داشت: يکي ديگر از صفات شهدا سلحشوري آنها بود که بايد گفت شهادت شهدا مثال‌زدني نيست.

طباطبايي ضمن تجليل از شهدا و اهميت برگزاري يادواره‌ها، عنوان کرد: برگزاري يادواره شهدا ابزار فرهنگ‌سازي براي تربيت جامعه و بهترين راه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و بهترين ظرفيت براي انتقال فرهنگ و آموزه‌هاي دفاع مقدس به مردم به ويژه نسل جوان و نوجوان است.

ما به عنوان رهروان شهدا باید جامعه را با یاد و نام شهدا زنده نگه داریم

همچنين در ادمه کرم نظري، فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ نيز بر لزوم تأسي از سيره شهدا در جامعه تأکيد و بيان کرد: ما بايد به عنوان رهروان شهدا، ايثار و سيره اين عزيزان را حفظ کنيم و در مسير آنها گام برداريم و جامعه را با ياد و نام شهدا زنده نگه بداريم.

وي با بيان اينکه سکوت معلم رساترين است و او تلاش مي‌کند و کمتر توقع دارد، عنوان کرد: معلم زيربناي توسعه است و معلمان اقشار توسعه‌يافته جامعه هستند.

در ادامه اين مراسم از خانواده  هاي معظم شهداي فرهنگي با اهداي هداياي تجليل شد.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۵۶

5 Jan 2020