۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۲۳۲۷۶
18 تیر آخرین مهلت؛

فراخوان ششمین جشنواره و دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به فراخوان ششمین جشنواره و دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان چهار محال و بختیاری ۱۸ تیرماه خواهد بود.
فراخوان ششمین جشنواره و دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها
جواد کارگران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری خانه مطبوعات و اصحاب رسانه و دانشگاه علوم پزشکی استان ، ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها را در ۱۷ مرداد ماه سال ۹۴ مصادف با روز خبرنگار برگزار می کند.

وی تصریح کرد:این جشنواره با هدف تقویت و ارتقاء کمی و کیفی مطبوعات و خبرگزاری ها و تعامل هرچه بیشتر مردم و مسئولین با مطبوعات و قدردانی از تلاش های فعالان و معرفی برترین های این عرصه برگزار می گردد.

کارگران از کلیه اصحاب مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان دعوت نمود آثار برتر خود را بر اساس رشته و گرایش های اعلام شده (فراخوان) به دبیر خانه جشنواره به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امور مطبوعات ارسال نماید .

وی از شرایط شرکت در بخش مسابقه خبر داد و گفت: آثاری در مسابقه شرکت داده می شود که در فاصله زمانی ۱/۱/۹۳ لغایت ۱/۳/۹۴ در یکی از نشریات دادای مجوز انتشار به چاپ رسیده باش، هر متقاضی فقط می تواند در یک رشته و گرایش شرکت کند و چنانچه آثار بیشتری ارسال شود دبیرخانه آثار مربوط به رشته و گرایش را به طور تصادفی انتخاب و بقیه را ترتیب اثر نخواهد داد، در صورت ارسال آثار کمتر از تعداد اعلام شده ، متقاضی از شرکت در مسابقه محروم خواهد شد.

کارگران ادامه داد: تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره الزامی است ، تنها آثاری پذیرفته خواهد شد که اصل یا تصویر صفحه های منتشر شده در نشریه و خبرگزاری مربوطه نیز ارسال شود، مدیران مسئول و سردبیران نشریات نیز می توانند به نام صاحب اثر ، درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل و به همراه آثار مربوطه ارسال کنند.

وی افزود: شرکت کنندگان در بخش عکس و کاریکاتور لازم است علاوه بر ارسال نسخه چاپ شده در نشریه، اصل اثر را نیز ارسال کنند، در رشته تیتر تنها تیترهایی پذیرفته می شود که محصول کار فردی باشد، در رشته سرمقاله و یادداشت ، آثار منتشر شده در روزنامه ها و هفته نامه ها و خبرگزاری ها با تایید مکتوب مدیر مسئول پذیرفته می شود ، در هر یک از گرایش های رشته عکسف کاریکاتور و طنز فقط یک اثر برگزیده انتخاب و معرفی می شود.

وی یاد آور شد: متقاضیان می توانند در بخش سرمقاله و یاداشت یک اثر، مقاله در بخش سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، معارف اسلامیف علمی و تخصصی هر کدام یک اثر ، تحول نظام سلامت، بیمه سلامت و توسعه نیز هر کدام سه اثر را ارسال نمایند.

کارگران اذعان داشت: در گرایش عکس(خبری، مستند اجتماعی، ورزشی و گزارش تصویری، تحول نظام سلامت و بیمه سلامت) افراد می توانند تنها دو اثر را ارسال نمایند

وی بیان داشت: در بخش گزارش خبری، تحلیلی، توصیفی ، تحول و نظام سلامت متقاضیان سه اثر را می توانند ارسال کنند

کارگران افزود: در بخش مصاحبه، خبر، تیتر هرکدام دو اثر و در بخش طنز(کاریکاتور ۳ اثر و مکتوب ۲ اثر ) در رشته صفحه آرائی نیز دو اثر متقاضی می تواند به دبیر خانه جشنواره ارسال کند.

وی اظهار داشت: بخش ویژه مقاله نوسی در یکی از گرایش های دولت و ملت هم دلی و هم زبانی ، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف ، امر به معروف و نهی از منکر، نماز ستون دین، تسهیل در امر ازدواج آسان و سبک زندگی ایرانی و اسلامی ، طرح تحول سلامت بیمه سلامت از هر گرایش یک اثر می توان ارسال کرد.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۹:۵۵

5 Jan 2020