۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۵۰۷۵
فرماندار بروجن خبر داد

خيرين بروجني 110 ميليون تومان در جشن گلريزان کمک کردند

فرماندار بروجن از کمک 110 ميليون توماني خيرين براي آزادي زندانيان جرائم غيرعمد در اين شهرستان خبر داد.
خيرين بروجني 110 ميليون تومان در جشن گلريزان کمک کردند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سيد سيف ا... فياضي در آيين جشن گلريزان ضمن اشاره به نقش مهم خيرين و مردم نيكوكار در سال هاي گذشته و تاثير گذاري آنان در آزادي زندانيان مالي و غير عمد، اظهار داشت: در دين مبين اسلام نسبت به دستگيري از همنوعان و رفع مشکلات آنها سفارش بسيار زيادي شده است.

فياضي با اشاره به اين که جشن گلريزان فرصتي براي کمک به همنوعان و آزادي کساني است که به خاطر جرائم غير عمد در زندان هستند، گفت: جشن هاي گلريزان بستر را براي کمک به همنوعان بيش از پيش فراهم مي سازد.

وي با بيان اين که جشن گلريزان در راستاي اهداف عاليه نظام جمهوري اسلامي صورت مي گيرد، گفت: ستاد ديه يك رحمت اسلامي است كه طي ۱۳سال اخير پايه گذاري و در اين راستا فعاليت هاي خوبي انجام و تا كنون صد ها زنداني با جرائم غيرعمد آزاد شده اند.

فرماندار شهرستان بروجن تصريح كرد: آزادي زندانيان جرايم غير عمد كار بسيار ارزشمندي است كه سبب خشنودي خدا و خانواده هاي آنان خواهد شد.

فياضي آزادي زندانيان جرائم غيرعمد را کاري خيرخواهانه دانست و تاکيد کرد: چنين فعاليت‌هايي را بايد در جامعه ترويج و گسترش دهيم.

وي خدمات ستاد مردمي ديه استان چهارمحال را قابل تقدير دانست و گفت: انسان هاي سخاوتمند و آناني كه براي آزادي زندانيان گام برمي‌دارند به پرودگار متعال و سعادت دنيوي و اخروي نزديكتر هستند.

گفتني است جشن گلريزان امسال با همكاري فرمانداري، دادگستري، اداره زندانها و ستاد ديه استان و جمعي از مسئولان محلي در محل فرهنگسراي اين شهر برگزار و ۱۱۰ ميليون تومان جمع آوري شد که بيشترين مبلغ از طرف خير نيكوكار سيد مصطفي طباطبايي ميزان ۳۰۰ ميليون ريال بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۰:۱۵

30 Dec 2019