۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۳۳۱۸۵
22بهمن ميعادگاه انقلابيون /

دشمن با محتواي جمهوري اسلامي دشمني دارد

رئيس شوراهي هماهنگي و تبيلغات شهرستان سامان با بيان اينکه حادثه انقلاب و حقيقت انقلاب دائم در ذهن و دل ما زنده باشد، اذعان داشت: دشمن بر حقيقت انقلاب تکيه کرده و دشمن با محتوايي جمهوري اسلامي دشمني دارد.
دشمن با محتواي جمهوري اسلامي دشمني دارد
به گزارش جهانبین نیوز، سهراب بابا دايي در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اینکه راهپيمايي ۲۲ بهمن در ۱۰ نقطه در شهر سامان و ۹ روستا در شهرستان سامان بر گزار مي شود، اظهار داشت: راهپيمايي ۲۲ بهمن در روستاهاي سوادجان، هوره، دشتي، مارکده، قوچان، گرمدره، چم چنگ، چم خليفه و شوراب صغير برگزار مي شود.

بابادايي با بيان اينکه امشب همزمان با شب ۲۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور فرياد الله اکبر امت حزب الله ساعت ۲۱ در شهر و روستا ها طنين انداز مي شود، بيان داشت: با توجه به ايام شهادت حضرت زهرا (س) از هرگونه نور افشاني در داخل شهر و روستاها خودداري شود.

وي با بيان اينکه زمان تجمع مردم در شهر سامان براي راهپيمايي ۲۲ بهمن سال جاري ساعت ده صبح روز جمعه است، اضافه کرد: سخنران۲۲ بهمن در شهرستان سامان فرمانده دانشگاه افسري امير المومنين سرهنگ پاسدار کرمي است.

بابادايي با اشاره بر اينکه مردم انقلابي شهرستان سامان ۲۲ بهمن امسال نيز همانند ساير سال هاي گذشته حضور پررنگ و پرشوري در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه خواهند داشت، اذعان داشت: مردم با حضور با شکوه خود مشت محکمي بر دهان ياوه گويان و دشمنان نظام خواهند زد و ۲۲ بهمن ماه ميعادگاه انقلابيون است و مردم با حضور خود جواب امريکا را خواهند داد.

وي بيان داشت: روز ۲۲ بهمن روز پيروزي انقلاب تعيين شده و هر ساله با قوت و قدرت اين جشن و عيد در شهرستان سامان و جاجاي استان و کشور گرامي داشته مي شود.

بابا دايي با بيان اينکه مردم در تمامي شرايط در صحنه حضور پيدا مي کنند و حضور مردمي و اين سلسله حضورها تمام نشدني است، تصريح کرد: نيمي از افرادي که در ۲۲ بهمن امسال شرکت مي کنند کساني هستند که سن انها اقتضا ۲۲ بهمن سال ۵۷ را ندارد و اين از مزيت هاي ۲۲ بهمن ماه است که بازآفريني انقلاب را به همراه دارد.

وي با بيان اينکه نبايد اجازه داد که خاطره ها کهنه شود و اين حادثه بزرگ و عظيم به دست غفلت و فراموشي سپرده شود، بيان داشت: انقلاب زنده است و ما در نيمه راه انقلاب هستيم.

بابادايي با بيان اينکه حادثه انقلاب و حقيقت انقلاب دائم در ذهن و دل ما زنده باشد، اذعان داشت: اتفاقا جبهه دشمن بر حقيقت انقلاب تکيه کرده و دشمن با محتوايي جمهوري اسلامي دشمني دارد.

وي با بيان اينکه دشمن در تلاش است که حرکت جمهوري اسلامي را هدف هاي عزت و قدرت افرين از ببين ببرد، بيان داشت: دشمن سعي دارد سلطه خود را بر اين کشور دوباره تجديد کند، اما مردم ملت ايران با حضور پر شور خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن بار ديگر صفحه اي رنگين در تاريخ رقم خواهند زد.

مسئول شوراي هماهنگي و تبليغات شهرستان سامان گفت: مسير راهپيمايي در شهر سامان تجمع اوليه در حسينه صاحب الزمان (عج)، خيابان ولي عصر(عج)، فلکه مرکزي، خيابان شهيد جعفرزاده، سه راه قدس، ميدان بسيج، خيابان سعدي و مصلاي نماز جمعه است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۵:۳۴

2 Jan 2020