۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۲۹۱۳۵

حقوق يک ماه مديران، آرزوي سال هاي جوانان

رکود و بيکاري، داغترين بحث بين عموم مردم اما از سوي ديگر عده اي به اسم خدمتگزاري به مردم حقوق هايي با رقم هاي رويايي ميگيرند.
حقوق يک ماه مديران، آرزوي سال هاي جوانان
به گزارش جهانبین نیوز در یادداشت روز  پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدارآمده است:
اغلب اوقات رسيدن به ثروت هاي آنچناني، در يافت پاداش، يافتن گنج و .... در داستان ها و افسانه ها بيان شده اند اما اين اتفاقات خوب گويا فقط در افسانه ها نيست که اگر کسي بتواند پست مديريتي بگيرد هم مي تواند يک شبه ثروتمند شود.

سريال انتشار فيش هاي حقوقي که چند وقتي است بسياري را به خود مشغول کرده است اتفاقي است که عده اي خواسته و ناخواسته بر آن دامن زدند و اين رسوايي در دولتي که عنوان اسلامي بودن و ايراني بودن را يدک مي کشد باعث ضربه اي جبران ناپذير به اعتماد مردم به دولت شد.

سوال اينجاست که اگر اين فيش هاي حقوقي حق دريافت کنندگان آن مبالغ بود که انتشار فيش ها نبايد باعث نگراني و عکس العمل مسئولان به اين اتفاق ميشد و اگر اين فيش ها حق صاحبان خود نبودند ضمن اينکه مسئولان چگونه مي خواهند آب رفته را به جوي برگردانند چرا از مردم عذر خواهي رسمي نمي شود؟

در زماني که سيل فارغ التحصيلان دانشگاهي و انبوه دکتر مهندس هاي بيکار معضل بيکاري کشور را صد چندان کرده است و از طرفي رکود بي سابقه در کشور باعث شده است جايي براي بکار گيري جوانان وجود نداشته باشد و حداقل حقوق اداره کار آرزوي بسياري از جوانان و دختران و پسران اين مرز و بوم است چرا عده اي خودخواهانه حقوقي در ماه دريافت مي کنند که دستمزد سال ها کار و خدمت يک جوان مي تواند باشد.

حقوق برخي مديران در ماه بقدري است که مي تواند کفاف بودجه يک ساله روستايي با جمعيت ۲۰۰۰نفر را تامين نمايد اما حيف و صد حيف که از قديم گفته اند: "گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله توست آ«چه ره هيچ به جايي نبرد فرياد است"

مهدي بهزادي تشنيزي

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۴:۴۵

2 Jan 2020