۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۲۰۳۰۵
در بيانيه هيئت فداييان حسين (ع)شهر بن آمده است:

علت اهانت به پيامبر اکرم (ص) هراس غرب از پيشروي اسلام در اروپا است

علت اهانت به پيامبر اکرم (ص) هراس غرب از پيشروي اسلام در اروپا است و به خيال واهي خود مي خواهند مانع گسترش اسلام شوند.
علت اهانت به پيامبر اکرم (ص) هراس غرب از پيشروي اسلام در اروپا است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، هيئت فداييان حسين (ع) شهر بن در پي اهانت به پيامبر عظيم شان اسلام (ص) بيانيه اي صادر کرده است که به شرح زير است:


بسم الله الرحمن الرحيم


سران فتنه غربي که با حمايت همه جانبه ي خود از تروريست ها، دستان خود را به خون مردم مظلوم و بي گناه عراق آلوده کرده اند مدعي مبارزه با ترورسيم شده و با اين بهانه ها مي خواهند موج جديدي از اسلام هراسي را در دنيا راه بيندازند.

اين حرکت آن ها به همگان ثابت کرد ترس و هراس آنان از پيشروي اسلام در اروپاست؛ اين همان اوج سقوط اخلاق و جنايت غرب است.


علت اهانت به پيامبر عظيم شان اسلام حضرت محمد مصطفي (ص) تنها به خاطر ترس اين بزدلان از اسلام بوده و چون مي داند با اسلام نمي تواند مقابله کرده و بجنگد در جبهه هاي جنگ نرم و با گسترش شبکه هاي ماهواره اي مي خواهند اسلام و تفکر ناب اسلامي را از مسلمانان جهان بگيرند.


بايد به اين مزدوران و مستکبران بگوييم سخت در اشتباه بوده و نمي تواند با اين اقدامات اسلام را از جهانيان بگيرند و بايد بداند با اين اقدامات تنها به تعداد مسلمانان افزوده خواهد شد چرا که مردم جهان را کنجکاو تا اصل اسلام را درک کنند.



هيئت فدائيان حسين عليه السلام شهر بن نيز اين اقدام را محکوم کرده و پيام ما به اين مستکبران و ابر قدرت هاي پوشالي جهاني اين است که امت مسلمان هميشه بيدار بوده و در صحنه حاضر شده و پشتيبان ولايت فقيه خواهند ماند و اين اقدامات تنها چهره پليد غرب را نشان داده و راهي در جهت گسترش اسلام ناب محمدي است.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۳:۳۱

27 Dec 2019