۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۲۳۸۲۵
امام جمعه هفشجان:

تردید در مقدار بدهی های بلوکه شده از 180 میلیارد تا 30 میلیارد دلار

امام جمعه هفشجان گفت: از اول انقلاب تا کنون هرچیزی که به گوش ما رسید در رابطه با دارایی بلوک شده مبلغ ۱۸۰ ذمیلیارد دلار بوده است ولی متاسفانه بعد از مبحث توافق ، بعضی مسئولین نظام اذعان می دهند که ۳۰ میلیارد دلار است که باید این تفاوت را جوابگو باشند.
تردید در مقدار بدهی های بلوکه شده از 180 میلیارد تا 30 میلیارد دلار
حجت السلام و المسلمین سید حسن جلالی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به خیانتی که به نظام جمهوری اسلامی و بعضی کشورهای مسلمان شده از جمله صدور خون آلوده به ویروس اچ آی وی و همچنین بی تفاوتی به اهانت مقدسات اسلامی در روزنامه ها و مجلات فرانسوی اظهار داشت: مسئولین نظام جمهوری اسلامی نباید نسبت به اینها بی اعتنا باشند.

وی تصریح کرد: مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران باید گستاخی این ها را پاسخ دهند و به آن ها هیچ گونه اعتمادی نکنند.

جلالی به مردم درباره نتایج مذاکرات و برخورد با شیطان پرست ها گوشزد کرد و گفت: مسئولین و مردم باید تابع دستورات مقام معظم رهبری باشند و هر چیزی را که ایشان فرمودند اجرا و رعایت کنند.

وی در رابطه با بدهی های بلوکه شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایت های کشورهای بیگانه اینگونه تصریح کرد: از اول انقلاب تا کنون هرچیزی که به گوش ما رسید در رابطه با دارایی بلوک شده مبلغ ۱۸۰ میلیارد دلار بوده است ولی متاسفانه بعد از مبحث توافق ، بعضی مسئولین نظام اذعان می دهند که ۳۰ میلیارد دلار است که باید این تفاوت را جوابگو باشند.

امام جمعه هفشجان ، به سالگرد شهادت آیت الله شیخ فضل الله نوری سالگرد نهضت مشروطه اشاره کرد و اذعان داشت: امام راحل فرموده اند : مبادا دچار سرنوشت انقلاب مشروطه شوید که انقلاب به دست نااهلان بیافتد و از مبانی اسلامی جدا و غرب زده ها عنان حکومت را به دست بگیرند.

جلالی با بیان اینکه ، ما نباید هیچ گاه حرف غربی ها و غرب زده ها را گوش دهیم و همواره باید مراقب سوء استفاده های آن ها باشیم تصریح کرد: ما میبینیم مجموعه فرهنگ غربی در جامعه توسط شبکه های ماهواره ای چهره مذهبی شهرها را متلاشی کرده است.

وی ادامه داد: بی حجابی، بی بند و باری در سطح شهرها ، رواج مظاهر منحط غربی در مجالس شادی و عروسی ها همه زنگ خطرهایی است برای به چالش کشیدن نظام مقدس اسلامی که باید آن را جدی گرفت.


انتهای پیام: ۱۰۲۸/ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۱:۲۳

2 Jan 2020