۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۳۶۶۰۵
به مناسبت هفته ناجا

برگزاري جلسه هم انديشي مسئولين قضايي و مسئولين انتظامي شهرستان بن

با فرارسيدن هفته ناجا رياست دادگستري، دادستان و بازپرسي دادگستري شهرستان بن ضمن بازديد از ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان در خصوص مسائل و مشکلات قضايي-انتظامي شهرستان بحث و تبادل نظر شد.
برگزاري جلسه هم انديشي مسئولين قضايي و مسئولين انتظامي شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر؛ با فرارسيدن هفته ناجا رياست محترم دادگستري، دادستان و بازپرسي دادگستري شهرستان بن ضمن بازديد از ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان و عرض تبريک به مناسبت اين هفته در خصوص مسائل و مشکلات قضايي-انتظامي شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

اين جلسه به منظور بررسي و تبادل نظر درخصوص معضلات اجتماعي و آگاه سازي شهروندان نسبت  به حقوق شهروندي خود برگزار و راهکارهايي درخصوص  حل مسائل ارائه شد.

در ابتدا جناب سرهنگ پور فراش فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بن ضمن خيرمقدم گويي به ميهمانان از آنها به خاطر حمايت قضايي و رسيدگي سريع و خوب به پرونده ها تقدير و تشکر کردند.

 فرماندهي انتظامي گزارشي از وضعيت امنيتي و اجتماعي شهرستان ارائه کرده و گفت: از دادستاني و دستگاه قضايي که شرايطي را فراهم نموده  تعامل خوبي برقرار گردد تشکر مي کنم و همين حضور در اين جلسه  باعث مي شود تا با اطمينان  و کاهش دغدغه  بتواند  کارها و خدمات بهتري را به شهروندان ارائه کند.

در ادامه امير فتحي رياست دادگستري شهرستان بن ضمن تبريک هفته ناجا از زحمات ومجموعه انتظامي تقدير و تشکر کرده و نقايص را در بحث اجراي احکام مدني بيان نمودند.

رئيس دادگستري شهرستان بن  با اشاره به حساسيت مبارزه جدي با جرائم مربوط به مواد مخدر و حفظ امنيت اجتماعي جامعه، نيروهاي شاغل در واحدهاي نيروي انتظامي شهرستان را بازوي توانمند تشکيلات قضايي اعلام و اظهار کرد: واحدهايي که امروز مورد بازديد واقع شدند از اهميت کليدي برخوردارند و همت جدي مسئولين اين واحدها مورد نياز است.

سياه‌پور دادستان شهرستان با تبريک هفته ناجا و تقدير و تشکر از زحمات اين نيروها گفت: مقام معظم رهبري در بيانات خود مي فرمايند: "نيروي انتظامي در خدمت مردم و در کنار مردم و پشتيبان آنان است و آحاد مردم نيز به اين نيرو افتخار مي‌کنند."

وی گفت: لذا در راستاى منويات مقام معظم رهبرى نيروى انتظامى بايستى با رعايت حقوق شهروندى و حفظ كرامت انسانى و قاطعيت در كار زمينه آسايش و آرامش عموم مردم و احساس نامنى براى مجرمين را فراهم آورد.

ساه‌پور بيان داشت: ما نيز مجموعا از عملکرد نيروي انتظامي به عنوان ضابط قضايي رضايت داشته و مشکلات که گاهي در اين مسير پيش آمده و طبيعي هستند را با برگزاري اين جلسات در پي حل انها خواهيم بود.

وي افزود: دادگستري شهرستان آمادگي کامل دارد که با دستورات قاطع به نيروهاى انتظامي نسبت به فراهم آوردن شرايط بهتر امنيت و ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان اقدام کند و در راستاي کاهش معضلات و مشکلات اجتماعي گام بردارد.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۶:۰۹

27 Dec 2019