۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۲۸۶۹۵
عضو هيئت تحريريه نشريه بريد بسيج دانشجويي دانشگاه شهرکرد:

دولت‌ها بايد حب و بغض‌هاي جناحي را فراموش کرده و به فکر آباداني کشور باشند

هر دولتي که مي‌آيد سرکار و 4 يا 8 سال از عمر يک مملکت را مي‌گيرد و مي‌رود بايد بازتابي مثبت داشته باشد چراکه غير از اين باشد چندين سال از عمر با برکت مردم را ضايع کرده و هر دولتي که مي‌آيد بر سر کار بايستي حرکت دولت قبل را ادامه دهد و به خاطر مملکت بغض‌ها و حب‌هاي جناحي را فراموش کرده و به فکر آباداني کشور عزيزمان باشند.
دولت‌ها بايد حب و بغض‌هاي جناحي را فراموش کرده و به فکر آباداني کشور باشند
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدي مددکار عضو هيئت تحريريه نشريه بريد بسيج دانشجويي دانشگاه شهرکرد در مصاحبه با منطقه آزاد اظهار کرد: هر دولتي که روي کار مي‌آيد باتوجه به شعارهاي تبليغاتي و قول‌ها و وعده‌هاي‌شان دست به اقداماتي مي‌زند مثلا دولت قبل انصافاً در طرح‌هاي عمراني به نحو مطلوبي عمل کرد و مثال ديگري هم که مي‌توان زد دولت وقت است که بيشتر در زمينه‌هاي تجارتي کارها و تلاش‌هاي زيادي انجام داده که متأسفانه تاکنون هيچ نتيجه براي طرف ايراني نداشته است (حال ببينيم در سال‌هاي آخر رياست جمهوري چه اقداماتي انجام مي‌دهد...).

وي افزود: به نظر بنده هر دولتي که مي‌آيد سر کار و حالا ۴ يا ۸ سال از عمر يک مملکت را مي‌گيرد و مي‌رود بايد بازتابي مثبت داشته باشد چراکه اگر غير از اين باشد چندين سال از عمر با برکت مردم را ضايع کرده و هر دولتي که مي‌آيد بر سر کار بايستي حرکت دولت قبل را ادامه دهد و به خاطر مملکت بغض‌ها و حب‌هاي جناحي را فراموش کرده و به فکر آباداني کشور عزيزمان باشند.

مددکار در ادامه گفت: يکي از مسائلي که به رشد و اقتصاد مملکت‌مان کمک مي‌کند طبق رهنمودهاي مقام عظمي ولايت اقتصاد مقاومتي است چراکه مرهمي براي زخم‌هاي اين مملکت است و اگر ببينيم ساير کشورها به اين مسأله توجه ويژه داشته‌اند و از کالا و خدمات کشور خود استفاده مي‌کردند. حال سوالي پيش مي‌آيد و بحث تجارت بين‌الملل را به ميان مي‌کشند.

عضو هيئت تحريريه نشريه بريد بسيج دانشجويي دانشگاه شهرکرد بر استفاده از کالاي ايراني تاکيد و خاطرنشان کرد: حال استفاده از کالاي ايراني بايستي به يک ارزش براي ايراني‌ها مبدل شود و هرکس را مجاب به از استفاده کالاي ايراني کند که با اين کار چرخ توليدکنندگان ايراني دوباره راه مي‌افتد و در نتيجه اقتصاد مملکت‌مان پوياتر مي‌شود، اما متأسفانه در اين دولت به اين کار توجه خوبي نشده است که اين امر باعث تورم و رشد نرخ بيکاري شده است و اين براي هر کشوري فاجعه است با داشتن منابع اوليه غني و نيروي انساني تحصيل کرده و کارآمد نتوانند مايحتاج اوليه خود را توليد کنند.

وي به اهميت پيوند صنعت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: به نظر بنده بايد پيوند جديد و ناگسستني بين صنعت و دانشگاه برقرار شود چون بسياري از مشکلات پديد آمده از عدم وجود این پیوند است و این در حالی است که کشورهاي توسعه‌يافته با استفاده از رابطه بين اين دو توانسته‌اند قله‌هاي پيشرفت را با شتاب سريع طي کنند. و کشور خود را از هرگونه آسيب مصون دارند. يکي ديگر از راه‌حل‌هاي اقتصادي در زمينه صنعت، واگذاري به بخش‌هاي خصوصي است تا اينکه وزير اقتصاد و دارايي وقت اذعان داشت که برخي از مديران شرکت‌هاي دولتي نفس من را بريده‌اند و این نشان از ضرورت این امر دارد.

مددکار در پايان گفت: اين يکي از ضعف‌هاي ماست که رابطه را بر ضابطه در بسياري از مسائل ترجيح مي‌دهيم و اثرات آن امثال بابک‌ها و شهرام‌ها را به وجود مي‌آورد. و اميدواريم هرچه زودتر از اين پيچ اقتصادي و فرهنگي و سياسي عبور کنيم و چشمان غبارگرفته‌مان به جمال ملکوتي و روح‌بخش فرزند فاطمه منور شود.


انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۵:۳۳

26 Dec 2019