۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۳۴۲۶۵
خطيب نماز جمعه بروجن:

قوم گرايي در انتخابات آسيب زا است/مصلحت انديشي نکنيد

قوم گرايي در انتخابات آسيب زا است/مصلحت انديشي نکنيد
قوم گرايي در انتخابات آسيب زا است/مصلحت انديشي نکنيد
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با تاکيد بر فرمايش حضرت امام(ره) مبني بر اين که ميزان حال فعلي افراد است، گفت: دوران فتنه شرايط بسيار سخت مي شود که مي طلبد بسيار مراقب باشيم.

سعادت فر در ادامه با مطرح کردن اين سوال که در انتخابات بر چه اساسي بايد راي دهيم، گفت: مردم بايد با شناخت و بررسي دقيق کارنامه نامزدهاي انتخاباتي، فرد اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام سعادت فر با تاکيد بر اين که جستجو بايد از عقلاي متدين آگاه باشد، گفت: بايد کسي را به شوراي شهر بفرستيم که فردا پشيمان نشويم.

قوم گرايي در انتخابات آسيب زا است

وي در ادامه با اشاره به اين که انسان متدين باعث تقويت دين مي شود، افزود: عوض مصلحت انديشي هاي کاذب و قوم گرايي با تفحص همه جانبه فرد اصلح و توانمند را انتخاب کنيم.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به اين که انتخاب بر اساس تفکر قوم گرايي آسيب زاست و ضربات زيادي به ما وارد کرده است، افزود: شوراها و رياست جمهوري مکاني است که به عمل کار بر مي آيد.

خطيب نماز جمعه بروجن ضمن نهي انتخاب هاي سياسي گفت: در انتخابات نبايد بر اساس تفکر اصول گرايي يا اصلاح طلبي راي دهيم بلکه فردي بايد انتخاب شود که دغدغه خدمت به مردم را دارد.

اعتدال فکري و ثبات عقيده يکي از معيارهاي انتخاب فرد اصلح است

سعادت فر اعتدال فکري و ثبات عقيده را يکي ديگر از معيارهاي انتخاب فرد اصلح عنوان کرد و گفت: در انتخابات بايد در نظر داشته باشيم کسي را انتخاب کنيم که به فکر تغيير دين نباشد.

وي با اشاره به اين که انقلاب ما بايد زمينه ساز ظهور باشد، گفت: بايد دقت کنيم کدام رئيس جمهوري مي تواند زمينه ساز ظهور حضرت واليعصر(عج) باشد.

سعادت فر ضمن تاکيد بر اين که بايد فردي را انتخاب کنيم که نگاهش به خارج و بيرون نباشد، گفت: به فردي بايد راي دهيم که بر "ما مي توانيم" اعتقاد کامل داشته باشد.

قرارگاه خاتم الانياء "ما مي توانيم" را ثابت کرده است

وي با بيان اين که نيروهاي ارزشي و انقلابي در هر جايگاهي که قرار گرفتند ما مي توانيم را ثايت کردند، گفت: طرح پالايشگاه ستاره خليج فارس که دو پيمانکار اروپايي به خاطر تحريم ها رها کردند و از ميانه کار رفتند قرارگاه خاتم الانبيا توانست تکميل و به بهره برداري برساند.

سعادت فر با بيان اين که قرارگاه خاتم بزرگترين پالايشگاه معيانات گازي را به بهره برداري رساند، افزود: اين پالايشگاه امروز روزانه ۲۰ هزار بشکه توليد بنزين دارد که يکي از نکات مهم در خودکفايي کشور است.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۲:۰۲

9 Jan 2020