۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۹۰۹۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

همایش امام علی (ع) در اندیشه امام خميني (ره) در شهرکرد برگزار می‌شود

همزمان با ایّام سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و لیالی قدر، همایش امام علی (ع) در اندیشه و سیره امام خمینی (ره) در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌گردد.
همایش امام علی (ع) در اندیشه امام خميني (ره) در شهرکرد برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در اولین جلسه برنامه‌ریزی ۱۴ و ۱۵ خرداد و روز جهانی قدس که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد گفت: به منظور بهره‌گیری از فرصت تقارن ایّام شهادت مظلومانه مولای متقیان حضرت علی (ع) و لیالی قدر با ۱۴ و ۱۵ خرداد، برنامه‌های ویژه‌ای در سراسر استان در نظر گرفته شده‌ است.

وی با اشاره به قرار گرفتن ۱۴ و ۱۵ خرداد در ماه مبارک رمضان افزود: مراسم امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در روز ۱۳ خرداد ساعت ۱۰صبح در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

گرجی از برنامه‌ریزی برگزاری همایش امام علی (ع) در اندیشه و سیره امام خميني (ره) خبر داد و تصریح کرد: این ویژه‌برنامه روز چهاردهم خرداد از ساعت ۱۸ همراه با جزءخوانی، سخنرانی و صرف افطار در مصلای امام خمینی (ره) و سایر مراکز شهرستان‌ها با حضور خیل عظیم مردم مؤمن و روزه‌دار برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ۱۵ خرداد را نقطه عطفي در تاريخ معاصر و سرآغاز نهضت انقلاب اسلامي ايران دانست و خاطرنشان كرد: ايجاد پيوند توده هاي مسلمان با مرجعيت ديني، رسوايي جريان هاي ملي و غير مذهبي، نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت و پيروزي انقلاب اسلامي و سرنگوني رژيم ستم شاهي از مهمترين پيام هاي ۱۵ خرداد است.

وی ادامه داد: به همین منظور برنامه‌هایی با عنوان تبیین فضائل امیرمومنان علی (ع) و ثمرات و بركات امام خميني (ره) و نهضت۱۵خرداد ، همزمان با دومین شب از لیالی با عظمت قدر روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد از ساعت ۲۲ در مساجد منتخب استان اجرا خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد استان چهارمحال و بختیاری افزود: ان‌شاءالله پس از برگزاری عزتمندانه مراسم ایّام ارتحال ، مردم همیشه در صحنه استان در روز ۱۸ خردادماه ساعت ۱۱ صبح بار دیگر با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، مواضع محکم و قاطع خود را نسبت به آرمان‌های انقلاب‌اسلامی به جهانیان نشان خواهند داد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۷:۳۴

17 Jan 2020