۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۳۲۴۲۹
یادداشت

َمحرمان محرم تا خالقان حماسه ماندگار 9 دي 88

به طور قطع و يقين 9 دي 88 برگ زريني از افتخارات بي شمار ملت مقاوم و هوشمند ايران اسلامي بوده است و مي توان بعد از گذشت بيش از 30 سال ملت ايران نشان داد مانند روزهاي اول انقلاب کفن پوش تا نثار جان پاي آرمان هاي امام انقلاب ايستاده اند.
َمحرمان محرم تا خالقان حماسه ماندگار 9 دي 88
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار خدامراد عربي فرد در یادداشتی نوشت:

همواره گفته شده که انقلاب اسلامي ايران زمينه ساز تمدن سبز ايراني اسلامي سه رکن اساسي دارد؛ مکتب، رهبري و مردم و آنچه آموزه هاي مکتب را به صفحه عمل و اجتماع و زندگي مي کشاند و ضامن اجراي احکام آن مي شود و مردم را سازمان مي دهد، رهبري ولايي است و رسايه حاکميت ولايت مطلقه فقيه است که مشروعيت و مقبوليت به واقعيت نزديک مي شود و ديکتاتوري و قوم سالاري و تبارگرايي و باند بازي رخت بر مي بندد و سلطنت به ولايت و رياست به خدمت تبديل مي شود و ارتباط دين و سياست مستحکم و دنيا و معنويت در استخدام تکامل انسانيت در مي آيند، افراط و تفريط ها مهار مي شود و از انحراف جلوگيري مي کند انقلاب اسلامي ايران به برکت اسلام، ولايت و مردم کانون توجه و حيرت جهانيان و محور تحولات بين المللي و منطقه اي است، جمهوري اسلامي  در شکل گيري و پيروزي خود شگفتي هايي آفريد که جهان ظلمت زده و پرخفقان را نوراني و غافلگير ساخت اين شگفتي هاي پي در پي در دهه هاي اخير سلسله اي از تغييرات را در آسيا، آفريقا، آمريکاي لاتين و اروپا پديد آورده و در دهه چهارم مي رود تا صورت بندي قدرت و نظام جهان را دگرگون سازد و طرحي نو در اندازد، از اين رو ثبات قدم امام و امت در تکيه برخواستگاه اوليه مشروعيت و مقبوليت نظام يعني غديرخم از يک سو و حوزه علميه  تشيع از سوي ديگر استمرار نهضت و پويايي و پاياي و مانايي آن را ضمانت مي بخشد.

در سه دهه و اندي از عمر پربرکت انقلاب اسلامي انواع تهديدها و توطئه ها از داخل و خارج کشور براي تغيير ساختار نظام (rejim change)، تغيير رفتار نظام، استحاله و انحراف  کشور و باز گرداندن سلطه ظاهري و يا فرهنگي بيگانه و... تجربه شدند به اعتراف اغلب آگاهان سياسي مهمترين لنگر  ثبات کشور و خنثي  کننده  فتنه ها، رهبري عزيز نظام بوده است، در فتنه 88 که  اصحاب فتنه درصدد تغيير نظام وحذف ولايت اين رکن رکين نظام بودند دو عامل اساسي موجب نجات کشور شد.

اول؛ هوشمندي حکيمانه و درايت رهبري  نظام و دوم، بصيرت فوق العاده  ولايت مداري مردم  و پيوند ناگسستني  و عميق اين دو  در کنار عمارهاي  جامعه اسلامي، ثبات  سياسي  کشور مديون رهبري و حضور  آگاهانه  و مشارکت  هدفمند  مردم  در انتخابات  رياست جمهوري  دهم  و روز 9 دي 88 بوده است که کشور مسير توسعه واقعي و پيشرفت توام  با عدالت  را بپيمايد و عزت و اقتدار  و ثبات نظام موجب صدور  بيش از پيش آرمان ها و اهداف  والاي  انقلاب  اسلامي گردد بطوريکه هر سال  از درون قلب دنياي کفر (لندن ونيويورک) فرياد "يا حسين" ملت  ايران   به گوش مي رسد.

 بطوريکه تئوريسين هاي  آگاه  اعتراف به گشايش  در گره هاي بين الملل ومنطقه اي را منوط  به حضور ايران اسلامي ميدانند  وبطور روز افزون اميد وانگيزه  استقلال خواهي  واستکبار  ستيزي (که بر گرفته از عبرتهاي  عاشوراي حسين بن علي  (ع) است) را در ملت هاي مسلمان  و مستضعف جهان بر مي انگيزد و بيداري  روزافزون اين ملت ها شاهد شديم.

به طور قطع  ويقين 9 دي 88 برگ زريني از افتخارات  بي شمار ملت مقاوم و هوشمند ايران اسلامي بوده  است، ومي توان گفت: بعد از گذشت  بيش از 30 سال ملت ايران نشان داد مانند  روزهاي اول انقلاب  کفن پوش  تانثار جان پاي آرمان هاي امام انقلاب ايستاده است و اين روح سيعي علي وار  خود را نسل به نسل  در خود زنده نگه مي دارد و اين شعله بيداري و بصيرت اسلامي هرگز از نهاد اين مردم غيور خاموش نخواهد شد. گرچه هرازچندگاهي به سبب نجابت سروقامتان  اين مرز و بوم علف هاي هرز در عرصه هاي سياسي، مديريتي، اقتصادي و... فرصت رشد پيدا مي کنند و ويژگي علف هرز نيز پيچيدن و تکيه دادن به هر سبزي و طراوت است، اما چون بي ريشه و بي ثبات است. با اندک تکان خشم آلود سروها فرو خواهند ريخت جولان برخي علف هاي هرز توهم انقلاب اموي را در وجودشان تبديل به باور کرد ما روز 9 دي 88 خشم خروشان سروقامتان چنان طومارشان را در هم پيچاند که هنوز گيج سيلي بزرگ اين ملت هستند اما چون ويژگي ديگر علف هرز پرويي است و هر کجا و هر زماني که شرايط را مساعد ببيند شروع به رشد کاذب مي کند، هوشياري ملت و مسئولين در اين روزگار امري ضروري و حياتي است.

امروز سران مزدور فتنه 88 از آنجا که باريزش شديد هواداران و از دست دادن پايگاه اجتماعي مواجه شده اند. استراتژي مقاومت فعال ايّام فتنه براي جلوگيري از استقرار آرامش و ثبات را کنار گذاشته و استراتژي تعامل و ديپلماسي خنده و تحقير و توهين و تظاهر به اعتدال به زمينه بازگشت به دوران نظام و حفظ سر پل ها توسط بخشي از مدعيان اصلاحات و جبهه غيرقانوني و منحله مشارکت، سياه نمايي ها و بزرگ نمايي هاي برخي ضعف هاي جزيي قبل از ورود، و بهره گيري از مطالبات و مسائل اجتماعي و اقتصادي مردم به زبان و نه عمل تا بعد از ورود با تظاهر به ولايت مداري و انتساب همه امور به امر ولايت، عليرغم شفاف سازي هايي که از طريق ولايت، امام خامنه اي مُدَّظَّله العالي صورت مي گيرد، گام هايي در مسير اهداف دنياي سلطه برداشته شود و برجام هاي متعدد تعريف شدۀ پشت پرده به مّلت شريف ايران تحميل شود، و حمايت از قراردادهاي نفتي بلند مدت و توليد بيکاري و تورم و رکود اقتصادي، مسکوت ماندن و گاهي اُفت جريان رشد علمي کشور و استهام و توهين به اين و آن و حقوق هاي نجومي و... را در دستور کار دارد.

امروز ضمن بزرگداشت بيداري، بصيرت و همت مردم شريف ايران در 9 دي 88 برخود فرض مي دانيم ياد آور باشيم که بصيرت ديني و هوشمندي آگاهانه بيش از هر زمان ضروري است چراکه نوچه هاي فتنه گران سر از زير برف آلودگي ها، وابستگي ها، انحرافات و مقابله هاي سخت افزاري (ترورهاي کور) و نرم افزاري (جنگ نرم) خود با نظام اسلامي ايران به اميد براندازي و... بلند کرده اند و قصد برگشت دروغين و ظاهري به خيمه نظام دارند، بويژه به مسئولين و دست اندرکاران نظام ياد آور شويم که محاکمه سران فتنه و دارندگان فيش هاي نجومي خواسته عمومي ملت ايران است و از طرفي سر پل ها و گلوگاههايي از نظام مديريتي، برخي از مدعيان به ظاهر انقلابي حکمراني مي کنند که بسي جاي تعجب و تامل است!!

باشد که روشنگري مسئولين استمرار داشته تا انشاءالله نامحرمان به وادي ايمن امنيت و طور سيناي ولايت ما دست نيازند و مصداق بارز تَبَّتْ يَدَا أَبِي لَهَبٍ وَتَبَّ گردند.

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَليِّکَ الفَرَج

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۷:۳۳

6 Jan 2020