۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۲۸۶۵۹
فرمانده سپاه کوهرنگ در فراخوانی پایگاه خواهران حضرت زینب (س)

نقش ایران در سوریه جلوگیری از پیشبرد منافع آمریکا و اسراییل است

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در فراخوانی پایگاه خواهران حضرت زینب (س) کوهرنگ گفت: نقش ارتباطی سوریه میان ایران و حزب‌الله، ایجاد موازنه قدرت در منطقه و جلوگیری از پیشبرد منافع آمریکا و اسرائیل است.
نقش ایران در سوریه جلوگیری از پیشبرد منافع آمریکا و اسراییل است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر، سرهنگ پاسدار کرم نظری سرمازه، فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در فراخوانی پایگاه خواهران حضرت زینب (س) گفت: نقش ارتباطی سوریه میان ایران و حزب‌الله، ایجاد موازنه قدرت در منطقه و جلوگیری از پیشبرد منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه مهمترین عواملی است که ایران را به حمایت از این کشور وا می‌دارد.

سرهنگ نظری افزود: جمهوری اسلامی ایران در درگیری‌های فعلی سوریه به منزله بازیگری است که نقشی حیاتی ایفا می‌کند. ایران حتی پیشتر از روسیه، بزرگ‌ترین حامی رژیم سوریه محسوب می‌شود.
وی گفت:روابط تهران با دمشق در طول تاریخ بر منافع استراتژیک مشترک، از جمله خنثی کردن قدرت ایالات متحده و اسرائیل در خاو‌ر‌میانه استوار است، هر دو کشور همچنین برای ایجاد موازنه در برابر دولت‌های معاند عرب، به هم تکیه دارند.

نظری، چهاردهم خردادماه را یادآور مصیبت عظیم و اندوه جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامى حضرت امام‏ خمینى (رضوان‌الله تعالى علیه) دانست و گفت: یکى از ابعاد ویژه شخصیت حضرت امام (ره) رهبرى نهضتى عظیم و انقلاب شکوهمند اسلامى بود که آثار بسیار گرانقدرى را در داخل و در سطح جهان در پى داشت که مناسب است این بُعد از شخصیت امام عزیز، بیشتر مورد دقت قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ بیان داشت: بازشناسی اسلام اصیل و ناب محمدی صلی الله علیه و آله از اسلام آمریکایی یکی از درخشان‌ترین اندیشه سیاسی حضرت امام خمینی رحمه الله بود که در برهه‌ای خاص و سرنوشت‌ساز انقلاب مانع از ورود و نفوذ افکار التقاطی و دگراندیشی در جامعه اسلامی ایران گردید.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین و درخشان‌ترین نقطه در اندیشه سیاسی امام خمینی رحمه الله، بازشناسی اسلام اصیل از اسلام غیراصیل است، بازشناسیی که موجب رهایی از کوچه‌های تحجر و التقاط و دگراندیشی گردید، چنین امری از عهده کسی بر می‌آید، که اسلام اصیل را به معنای واقعی کلمه بشناسد و خطراتی که در کمین چنین اسلامی است را گوشزد نماید و برای مردم روشن نماید.

قبل از سخنان فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان گزارشی از عملکرد این پایگاه را بیان کرد.

در ادامه این فراخوانی کلاس آموزشی اسلحه شناسی و عقیدتی برگزار شد.

نماز و ناهار و پیاده‌روی سه کیلومتری پایان بخش این فراخوانی بود.
 
انتهای پیام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۳:۰۵

26 Dec 2019