۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۵۵۸۹

دهه کرامت نماد ولايت مداري ايران اسلامي

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: هدف اصلي بزرگداشت دهه کرامت، گراميداشت ولايتمداري، حفظ ارزشهاي ديني و اسلامي و دهه ي ارزش گذاري به مقام ائمه اطهار (ع) و حب و دوستي با آنان است.
دهه کرامت نماد ولايت مداري ايران اسلامي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ جواد کارگران دهکردي مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهار محال و بختياري اظهار داشت: بزرگترين و مهمترين رسالت ما در گراميداشت دهه کرامت، فرهنگ سازي بر مبناي اصول اعتقادي و معنوي و توسعه سطح معرفتي مردم نسبت به اهل بيت(ع) است.

وي ضمن گراميداشت جايگاه حضرت معصومه (س) و روز دختر در دين مبين اسلام، تکريم بانوان را تکريم جامعه و ارزش نهادن به مباني اسلام عنوان کرد و افزود: بهره گيري از ظرفيت پر برکت دهه کرامت براي نشر فرهنگ اهل بيت (ع) و ولايت در جامعه بويژه قشر جوان بسيار تأثير گذار است.

کارگران دهکردي، دهه کرامت را نماد ولايتمداري مردم ايران اسلامي ذکر و خاطرنشان کرد: هدف اصلي بزرگداشت اين دهه، گراميداشت ولايتمداري، حفظ ارزش هاي ديني و اسلامي و دهه ارزش گذاري به مقام ائمه اطهار (ع) و حب و دوستي با آنان است.

وي اين دهه را بهترين فرصت خودسازي براي جوانان بويژه دختران دانست که با پيروي از شخصيت متعالي و الگويي حضرت فاطمه ي معصومه (س) و امام رضا (ع) سعي و تلاش در راه اکمال و توفيق و سعادت الهي داشته باشند.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري تصريح کرد:ما بايد با ارائه الگوهاي مناسب از زندگي اهل بيت (ع) به فرزندان جامعه و تأسي به سيره عملي آن بزرگواران تلاش کنيم.

گفتني است از اول ذي القعده (١٤ مردادماه) مصادف با ميلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا يازدهم ذي القعده (٢٤مردادماه) مصادف با فرخنده ميلاد حضرت ثامن الحجج علي بن موسي الرضا (ع) دهه کرامت نامگذاري شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۶:۲۷

18 Jan 2020