۰
plusresetminus
دبير جمعيت ايثارگران گفت: فتنه پيچيده است و در ادوار تاريخ بارها مانند آن اتفاق افتاده است که بايد از اين حوادث عبرت گرفت.
فتنه اي که در سال 88 اتفاق افتاد امکان دارد در زمان هاي ديگر با مختصات ديگري تکرار شود/نظام باکسي رودربايستي ندارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ مجتبي شاکري، دبير جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي و عضو شوراي شهر تهران در گفتگو با منطقه آزاد گفت: اتفاقي که در سال ۸۸ افتاد امکان دارد در زمان‌هاي ديگر با مختصات ديگري بيفتد.


دبير جمعيت ايثارگران با اشاره به اينکه واژه فتنه بيش از ۶۰ بار در قرآن کريم و يک هزار و ۴۰۰ بار در روايات آمده است، افزود: فتنه پيچيده است و در ادوار تاريخ بارها مانند آن اتفاق افتاده است که بايد از اين حوادث عبرت گرفت.

وي با تبيين اهميت جايگاه کارگزاران حکومت در سرنوشت جامعه، اظهار کرد: مردم به اين کارگزاران به عنوان کساني که انقلاب را پيش مي‌برند، اعتماد دارند. در قضاوت کردن شخصيت‌ها بايد ملاک داشته باشيم. اگر مکتب امام و رهبري ترازوي ماست بايد همه را با اين ترازو بسنجيم. نظام باکسي رودربايستي ندارد و اگر پرچم حق بايد برافراشته بماند ملاک و ميزان وجود دارد.


وي بر روشن شدن تمامي نکات در فتنه سال ۸۸ تأکيد کرد و افزود: بايد در مردم بصيرت ايجاد کرد، مردم گمان نکنند که يک امر گنگ اتفاق افتاده است. شاکري نقش رهبري در پايان فتنه سال ۸۸ را مهم خواند و اظهار کرد: رهبري در جريان فتنه بارها تأکيد کردند که سران فتنه موضع خود را مشخص کنند. سران فتنه بايد با چشم باز حضور آمريکا و انگليس را در جريان فتنه مي‌ديدند،سران فتنه همه اين‌ها را ديدند ولي سکوت کردند زيرا دنبال منافع ديگري بودند.


وي اظهار کرد: مردم جامعه بايد آگاهي پيدا کنند و اگر آگاه نشوند ممکن است اين برخورد را يک برخورد فردي و شخصي تلقي کنند. رهبري با بصيرت، همه و از جمله خواص را از پيامدهاي اين فتنه آگاه کرد اما سران فتنه با اين اختلاف رأي زياد باز هم قانع نشدند. تصميم سازان فتنه از سال‌ها قبل برنامه داشتند که ۱۸ تير ۷۸ و انتخابات سال ۸۸ جلوه‌اي از آن‌ها بود و اين روند ادامه خواهد داشت. فتنه نمي‌ميرد، خفيف مي‌شود و در هاله‌اي از رکود مي‌رود و اگر بصيرت نباشد با تابلويي ديگر و افرادي ديگر به ميدان مي‌آيد.


وي در پايان اذعان داشت: در مسئله برجام ما همه تعهدات خود را انجام داديم ولي بنا بر گفته رهبري دشمن بدعهدي کرده و تحريم را تمديد کردند واين مسئله نيز بايد تجربه‌اي براي نسل جديد انقلاب باشد. همه را بايد با ترازوي مکتب امام و رهبري قضاوت کرد.


انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۸:۵۶

30 Dec 2019