۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۲۷۵۷۹
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انتخابات به جامعه جانی تازه می‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری یکی از معروفات مهم و اساسی جمهوری اسلامی ایران را انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات باعث می‌شود جامعه نفس تازه بگیرد و تحول، امید و... را به جامعه باز می‌گرداند.
انتخابات به جامعه جانی تازه می‌دهد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در ایام عید تا عید یعنی عید ۲۲ بهمن تا هفتم اسفند قرار گرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم بخوبی این روزها را با ایام فاطمیه پیوند دهیم.

وی با بیان اینکه عید واقعی برای مسلمین زمانی محقق می‌شود که فرهنگ اهل‌بیت را در زندگی و جامعه خود وارد سازند و در غیر این صورت همه عیدها به عزا تبدیل خواهند شد ادامه داد: حضور قرآن و اهل‌بیت در کنار هم بسیار مهم و الزامی است و زمانی می‌توان با اطمینان کامل از تحقق اسلام ناب محمدی در جامعه سخن گفت که این دو در کنار هم قرار گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری دور شدن قرآن و عترت پیامبر از یکدیگر در میان برخی از امت‌های اسلامی را یکی از مهم‌ترین دلایل گرفتاری آن‌ها در ذلت و خواری عنوان کرد و یادآور شد: ما امروز به خود می‌بالیم که به یاری خدای بزرگ و به برکت انقلاب اسلامی مروج اسلام هستیم.

نکونام با اشاره به اینکه همه باید در ترویج معروفات و نهی از منکرات در جامعه کوشش کنند و در این راستا وظیفه دینی و انسانی دارند تاکید کرد: همه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر باید معروفات را در جامعه گسترش داده و جلوی همگانی شدن منکرات را بگیرند.

وی گسترش اسلام ناب محمدی را یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین معروفات دانست و خاطرنشان کرد: همه باید برای ترویج این معروف بزرگ کوشش کنند.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری بیان داشت: همه پرچم‌هایی که برای مبارزه با اسلام ناب محمدی برافراشته شده‌اند در یک کلام به عنوان منکر مطرح می‌شوند پس ما موظف به مبارزه با آن‌ها هستیم.

نکونام با اشاره به قرارگیری کشور در آستانه آزمون بزرگ انتخابات، شرکت در این امر مهم را یک معروف بزرگ معرفی و تاکید کرد: برخی طمع دارند در مجلس خبرگان رهبری حضور یابند و این تنها به دلیل این است که این افراد در نظر داردند به این مجلس نفوذ کرده اهداف خود را محقق سازند.

وی در ادامه بیان داشت: دلیل طمع این افراد به مجلس خبرگان رهبری حذف این مجلس است، برای اینکه آن‌ها می‌خواهند ولایت‌فقیه، نظام و انقلاب تنها در ظاهر وجود داشته باشد و تصمیم نهایی برای کشور را بیگانگان بگیرند.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: استحاله نظام به معنای حاکم شدن اشرافی‌گری، توسعه بدون عدالت، ثروت‌‍‌اندوزی و... به نام ولایت‌فقیه است و حضور ولایت‌فقیه با ماهیت تسامح و تساحل بزرگ‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری است که در این روزها از سوی ایشان مطرح شده است.

نماینده ولی‌فقیه نبود مقاومت در جامعه را منکر بزرگ معرفی کرد و افزود: حضور مقاومت در جامعه معروف والا و ارزشمندی است که بارها در قرآن مطرح شده و آمده است.

نکونام تصریح کرد: باید تلاش کنیم روحیه مقاومت را در جامعه بالا برده و اجازه ندهیم این روحیه با اتکای به بیگانگان از ملت و مردم گرفته شود.

وی با بیان اینکه ایثار، شهادت، حضور دائم مردم در مواقع حساس و... از دیگر معروفاتی است که همواره باید در کشور وجود داشته باشد ادامه داد: حضور مردم در مواقعی که ولی‌امر وسلمین نیازمند آن‌ها است زمینه‌ساز حضور معروفات در جامعه است چون بی‌تفاوتی یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین منکرات است که می‌تواند جامعه اسلامی را به نابودی بکشاند.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری یکی از معروفات مهم و اساسی جمهوری اسلامی ایران را انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات باعث می‌شود جامعه نفس تازه بگیرد و تحول، امید و... را به جامعه باز می‌گرداند.

نکونام اضافه کرد: همانطور که انتخابات منافع زیادی برای کشور به همراه دارد اما اگر با فرهنگ غربی، منفعت‌طلبی، اشرافی‌گری و... درآمیزد می‌تواند بداخلاقی‌های انتخاباتی و آسیب به نظام را منجر شود.

نماینده ولی‌فقیه چهارمحال و بختیاری انتقال ارزش‌ها با صداقت را بسیار مهم عنوان و بیان داشت: فریب مردم با غبارآلود کردن جامعه آسیب مهمی است که نباید اجازه دهیم ایجاد شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به حمایت بیگانگان از برخی از افراد در کشور یادآور شد: این افراد باید در برابر خداوند پاسخ‌گو باشند چون از مردم می‌خواهند به لیست‌هایی که بیگانگان روی آن‌ها تاکید دارند رای دهند.

نکونام با بیان اینکه جهت و راه برای همه یکی یعنی اسلام و ولایت‌فقیه است تاکید کرد: حرکت در این مسیر است که امید دشمن را به یاس تبدیل می‌کند و ما در همه دوران‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رسوایی همه کسانی که به بی‌راهه رفتند، بودیم و باید مراقب معروفات باشیم تا در قیامت در محضر شهدا و امام ‌خمینی (ره) سرافکنده نباشیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۷:۴۷

2 Feb 2020