۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۳۴۷۷۹
تا دير نشده است مسئولان فکري کنند؛

دوربرگردان قبل از پمپ بنزين تشنيز آبستن حوادث ناگوار

يکي از نقاطي که در مسير ارتباطي شلمزار، شهرکرد خطرآفرين شده است دوربرگردان چهارخطه شلمزار شهرکرد در مسير حرکت از شهرکرد به شلمزار و قبل از گردنه شلمزار است که بارها شاهد حرکت خلاف جهت خودرو ها و موتورسيکلت ها در آن هستيم.
دوربرگردان قبل از پمپ بنزين تشنيز آبستن حوادث ناگوار
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار هر ساله بار ترافيکي جاده، شهرکرد، شلمزار، گهرو، ناغان و سوئي گهرو، بلداجي در حال افزايش است اما علي رغم اين افزايش اما رفع برخي مشکلات موجود در اين جاده کماکان لاينحل باقي مانده است.

هر چند روند چهارخطه شدن جاده از شلمزار تا شهرکرد آغاز شده است و حتي اعتبار آن نيز ابلاغ شد اما مي طلبد مسئولان شهرستان و استان در اجراي اين چهارخطه و استانداردسازي آن اهتمام ويژه اي داشته باشند.

يکي از نقاطي که اين روزها و خصوصا با نزديک شدن به فصل تابستان و زمان سفر مسافران به مناطق ييلاقي بسيار خطرناک ارزيابي مي شود دوربرگردان واقع در مسير حرکت خودروها از سمت شهرکرد به سمت شلمزار است که براي دسترسي خودروهاي در حال تردد در خط مخالف به پمپ بنزين و پمپ گاز احداث شده است اما...

يکي از مشکلات اين دوربرگردان آن است که بسياري از رانندگان خودرو و موتورسيکلت که از پمپ بنزين واقع در شهرک صنعتي تشنيز قصد حرکت به سمت شلمزار و شهرها و روستاهاي اطراف آن را دارند به دليل فاصله زياد با دوربرگردان با مسير صحيح از آن خلاف جهت حرکت مي نمايند و وارد لاين و خطوط موافق حرکت يعني شهرکرد، شلمزار مي شوند.

ديگر مشکلي که اين دور برگردان باعث شده است هر لحظه وقوع حادثه اي در آن احساس شود آن است که موتورسيکلت سواراني که از روستاي تشنيز قصد حرکت به سمت پمپ بنزين، شهرک صنعتي يا مسير شلمزار شهرکرد را دارند به خود اجازه بالارفتن از گردن شلمزار را نمي دهند و با حرکت در مسير خلاف جهت خودروهاي در حال تردد از سمت شهرکرد به طرف شلمزار وارد لاين غربي شرقي چهارخطه شلمزار شهرکرد مي شوند.

هر چند نيروهاي راهداري، پليس راه و ديگر مسئولان در زمينه بهبود وضعيت اين بخش از جاده و برخورد با خاطيان اقداماتي به عمل آورده اند اما ادامه تخلفات مذکور توسط برخي که اغلب به دليل فاصله زياد اولين دوربرگردان استاندارد و قانوني با پمپ بنزينو ورودي شماره یک شهرک صنعتي تشنيز خلاف جهت جهت حرکت مي کنند يا بدليل کندرو بودن با استهلاک بالاي وسيله نقليه خود مانند تراکتور يا وسايل راهسازي خلاف جهت تردد مي کنند همچنان خطر تصادفي ناهنجار را گوشزد مي کند که مي طلبد مسئولان در اين زمينه اقدامي جدي و عملي انجام دهند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار در راستاي حل مشکل اين بخش از جاده اعضاي شوراهاي اسلامي روستاي تشنيز و شهرهاي شلمزار و گهرو نيز نامه هايي تنظيم و خواستار رفع مشکلات اين بخش از جاده شهرکرد، شلمزار شدند.

انتهای پیام1026ج /580ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۴:۵۸

25 Jan 2020