۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۲۳۷۹۹
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

چهارمحال و بختياري از استان‌هاي ممتاز در برگزاري مناسبت‌های انقلاب ‌اسلامی است

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: با توجه به وجود انتخابات مهم سال جاري، نباید اجازه داد از ظرفیت عظیم مراسم انقلاب اسلامی برای اهداف سیاسی بهره‌برداری شود.
چهارمحال و بختياري از استان‌هاي ممتاز در برگزاري مناسبت‌های انقلاب ‌اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز نصرت‌الله لطفی در همایش تجلیل از همیاران شورای چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در برگزاری مراسم انقلاب اسلامی در کشور گفت: چهارمحال و بختياري از استان‌هاي ممتاز در برگزاري مناسبت‌های انقلاب ‌اسلامی است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورا با اشاره به اينكه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي يك نهاد عمومي غيردولتي است گفت: خدمت به مردم در قالب دست اندرکاران ستادهای برگزاری مراسم انقلاب اسلامی، افتخاری بزرگ است.

لطفی برگزاری مراسم انقلاب اسلامی را پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در جهت شکل دهی مراسم عمومی کشور و ایجاد بستر مناسب برای تعظیم ایام‌الله‌ها تلاش می‌کند.

لطفي اظهار كرد: با توجه به وجود انتخابات مهم سال جاري، نباید اجازه داد از ظرفیت عظیم مراسم انقلاب اسلامی برای اهداف سیاسی بهره‌برداری شود.

وي در پايان با اشاره به مذاكرات هسته‌اي خاطر نشان كرد: در بحث مذاكرات بايد از ذوق زدگي پرهیز کرد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۷:۱۰

6 Mar 2020