۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۳۶۲۰۹
امام جمعه موقت شهرکرد:

لزوم مذاکرده برای پایان دادن به کشتار مسلمانان میانمار/تجزیه عراق باعث آغاز جنگی دیگر در خاور میانه است

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد گفت: امت اسلامی نگران کشتار مردم میانمار به دست عده‌ای بت‌پرست و ظالم هستند/جمهوری اسلامی ایران باید برای حل مشکل و پایان دادن به فجایع منطقه میانمار با دولت جنایت‌کار و خدانشناس این کشور مذاکره کند.
لزوم مذاکرده برای پایان دادن به کشتار مسلمانان میانمار/تجزیه عراق باعث آغاز جنگی دیگر در خاور میانه است
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: امت اسلامی نگران کشتار مردم میانمار به دست عده‌ای بت‌پرست و ظالم هستند، این دسیسه از بازی‌های آمریکا برای کشتار مسلمانان است

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر ارسال مواد غذایی و اقلام دیگر، باید برای حل مشکل و پایان دادن به فجایع منطقه میانمار با دولت جنایت‌کار و خدانشناس این کشور مذاکره کند.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد استقلال کردستان عراق را از دیگر نگرانی‌های امت اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: چهار کشور ایران، سوریه، ترکیه و عراق با مردم کرد نسبت دارند و استقلال کردستان عراق موجب آغاز جنگ در منطقه خواهد شد.

فاطمی اضافه کرد: آمریکا قصد دارد با استقلال کردستان عراق، اسرائیل دیگری در منطقه مستقر کند.

وی گفت: دولت آمریکا معاهده با کشور ایران را نقض می‌کند و با این رفتار این معاهده بی‌ارزش شده است، این در حالی است که کوچک‌ترین حرکت مسؤولان کشور ایران را نقص برجام می‌دانند.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: تمامی این دسیسه‌های دشمنان و آمریکا با توکل بر خدای متعال، عنایت امام زمان ( عج) و پیروی از فرمان و درایت رهبر معظم انقلاب برطرف خواهند شد.

فاطمی با بیان اینکه اغلب مردم در جامعه دارای تقوای کامل نیستند ادامه داد: این افراد ظواهر احکام اسلام مانند روزه و نماز را اجرا می‌کنند ولی در روابط و تعاملات اجتماعی مشکل دارند؛ در معاملات حق دیگران را ضایع می‌کنند ولی می‌پندارند که متقی هستند.

وی اضافه کرد: پنج راه‌حل برای تقویت این افراد وجود دارد که اولین آن‌ها خواندن نماز به صورت اول وقت و با حضور قلب است، به یاد مرگ بودن، توکل به خدا در مشکلات، توسل به معصومین و ائمه اطهار و خواندن بعضی از ادعیه بعد از هر نماز از دیگر موارد هستند.

انتهای خبر/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۴:۰۷

4 Jan 2020