۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۲۹۲۸۹
دبير کميته حجاب و عفاف شهرستان کوهرنگ:

همايش بزرگ حجاب و عفاف در شهرستان کوهرنگ برگزار مي گردد

دبير کميته حجاب و عفاف شهرستان کوهرنگ گفت: همايش بزرگ حجاب و عفاف در شهرستان کوهرنگ به منظور ترويج سبک زندگي عفيفانه در سطح جامعه و مقابله با هجمه‌هاي پيش‌بيني شده در رابطه با کشف حجاب زنان دوشنبه 21 تيرماه در حسينيه محمد رسوالله چلگرد برگزار مي‌شود.
همايش بزرگ حجاب و عفاف در شهرستان کوهرنگ برگزار مي گردد
به گزارش جهانبین نیوز، خانم غيبي، دبير کميته حجاب و عفاف شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر،اظهار کرد : علت انتخاب 21 تيرماه به نام روز ملي حجاب و عفاف شهادت عده کثيري از معترضين به قانون کشف حجاب در مسجد گوهر شاد مي‌باشد و در جهت انتشار پيام انقلاب اسلامي به جهان و نيز درخواست مردمي از 19 تا 25 تيرماه هر سال بعنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاري گرديده است.

وي گفت: امسال براي نخستين بار گردهمايي بزرگ عفاف و حجاب در سطح شهرستان کوهرنگ به همت کميته عفاف و حجاب شهرستان متشکل از ادارات و دستگاه‌هاي فرهنگي سطح شهر روز دوشنبه 21 تيرماه ساعت 9 صبح در حسينيه محمد رسول‌الله چلگرد برگزار مي‌گردد.
 
خانم غيبي افزود: گردهمايي مذکور به منظور ترويج سبک زندگي عفيفانه در سطح جامعه و مقابله با هجمه‌هاي پيش بيني شده  در رابطه با کشف حجاب زنان و ايجاد زمينه همکاري و هم‌افزايي سازمان‌ها، نهادها و موسسه‌هاي مردم‌نهاد در زمينه حجاب و عفاف و در نهايت تقويت اعتماد به نفس در زنان محجبه برگزار مي‌گردد.
 
وي همچنين از برگزاري نماشگاه و فروشگاه در خصوص محصولات حجاب و عفاف مثل انواع مقنعه حجاب و ساق دست و جوراب و… در روز برگزاري همايش خبر داد.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۲:۴۷

5 Feb 2020