۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۴۰۱۸۷
استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد:

انگیزه دادن به جوانان و نوجوانان وظیفه خطیر آموزش و پرورش

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وظیفه مهم آموزش و پرورش انگیزه دادن به جوانان و نوجواناناین مرز و بوم است.
انگیزه دادن به جوانان و نوجوانان وظیفه خطیر آموزش و پرورش
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختياري در آیین مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در شهرکرد با بيان اينکه جامعه به اميد، نشاط و سلامتي نياز دارد، گفت: اين سه امر مهم را مي توان در سيستم آموزش و پرورش بخوبي محقق کرد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش، تنها آموزش و تدريس و برگزاري کلاس هاي درس نيست، بلکه وظيفه مهم ديگري برعهده اين نهاد است که بايد بر اساس آن جوانان و نوجوانان اين مرز و بوم را انسان هاي اميدوار و باانگيزه تربيت کند.

وي،با گراميداشت هفته دولت و ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي، تصريح کرد: خدمات و دستاوردهاي بسياري در طول ۴۰ سال گذشته در کشور و در استان شکل گرفته است، که قابل مقايسه با سالهاي قبل از انقلاب نيست.

عباسي، به ظرفيت هاي اين استان در مسير جذب گردشگر و سرمايه گذار بخش خصوصي اشاره کرد و گفت: مردم اين استان در مهمان نوازي زبانزدند و بي شک سفر به اين استان و استفاده از مواهب خدادادي آن مي تواند خاطره خوشي براي همگان برجاي بگذارد.

استاندار چهارمحال و بختياري، ميزباني اين استان براي برگزاري جشنواره هاي ملي را امري پسنديده و موثر در رونق همه جانبه استان دانست و گفت: هر نهادي که براي برگزاري جشنواره هاي ملي در استان تلاش کند، حمايت جدي مي شوند.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۱:۳۹

27 Dec 2019