۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۱۱۱۰۷
در چهارمحال و بختیاری:

برنامه دهه آخرصفر با عنوان لبیک یارسول الله، لبیک یا خامنه ای برگزارمی شود

یزدان جلالی در نشست ستاد بزرگداشت رحلت پیامبر اعظم صلی الله علیه و اله چهارمحال وبختیاری افزود: زیارتنامه حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و اله در روز ۲۸ صفر مصادف با سالروز رحلت آن حضرت در تمامی مصلاهای نماز، مساجد، امامزاده ها و سایر اماکن مذهبی سراسر استان قرائت می شود.
برنامه دهه آخرصفر با عنوان لبیک یارسول الله، لبیک یا خامنه ای برگزارمی شود
به گزارش جهان بین، معاون سیاسی و امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه های دهه آخر سفر به دلیل همزمانی ۲۸ صفر با نهم دیماه با عنوان "لبیک یا رسول الله و لبیک یا خامنه ای" برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در روز رحلت پیامبر بزرگ اسلام صلی الله علیه و اله، سه هزار جلد کتاب زیارت بین عزاداران در سراسر استان توزیع می شود.

جلالی اظهار داشت: ۲۰ روحانی مبلغ نیز برای فعالیت تبلیغی دهه آخر صفر از قم به استان دعوت شده اند که در ۹ شهرستان استان پیرامون سیره پیامبر اکرم و ویژگی های مقام معظم رهبری سخنرانی و مراسم ویژه سوگواری پیامبر اعظم صلی الله علیه و اله را برگزار می کنند.

جلالی فضاسازی ورودی شهرها و کتابخانه ها، اجرای مسابقه کتابخوانی سیره حضرت رسول، معرفی تازه های کتاب در خصوص پیامبر و نصب بنر و فعال سازی هیات های مذهبی و برگزاری مراسم ۲۸ صفر در ادارات را از دیگر برنامه های دهه آخر ماه صفر عنوان کرد.

انتهای خبر/






جهانبین,شهرکرد,چهارمحال,بختیاری,برنامه,دهه,آخر,صفر,رسول,الله,خامنه,ای
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

همشهري
يكي از اصول پخش خبرانتقال از مجراي متصديان ان خبرمي باشد خبراعزام روحانيون جهت ايام ماه صفر از وظائف سازمان تبليغات مي باشد نه معاونت سياسي امنيتي كه شما به نقل از جلالي بيان مي كنيد
مخاطب محترم ضمن تشکر ار توجه شما به این پایگاه خبری، منبع این خبر از ایرناست.

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۷:۲۹

27 Dec 2019